سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو جشن‌های ویژه نوروز در کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: جشن های ویژه نوروزگاه در تمامی شهرستان های این استان برگزار نمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان فریدون فعالی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به بخشنامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص لغو مراسم نوروزگاه در ۳۱ استان کشور گفت : به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و با توجه به لزوم انجام اقدامات تمهیدی و احتیاطی به منظور کاهش شیوع این ویروس خطرناک، تمامی جشن های ویژه نوروزگاه در ایام نوروز ۹۹ برگزار نخواهد شد.

او با تاکید بر تعطیلی موزه ها و اماکن فرهنگی- تاریخی استان کرمان در ایام نوروز ۹۹ افزود: در راستای اجرای دستورالعمل های وزارت بهداشت، عملیات ضدعفونی و گندزدایی این اماکن به صورت متناوب در دستورکار قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه هموطنان از سفر به این استان خودداری کنند، تصریح کرد: در حال حاضر دیار کریمان شرایط پذیرش مسافر را ندارد.

فعالی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی بیشتر تاسیسات گردشگری استان کرمان تعطیل هستند، اظهارکرد: براساس دستورالعمل های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی و ستاد استانی مدیریت کرونا فعالیت تمامی مراکز بوم گردی، خانه های مسافر، مهمانسراهای ادارات دولتی، موزه ها و بازارچه های عرضه صنایع دستی ممنوع است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.