سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۱ اسفندماه ۹۸؛

کشف ۱۰ هزار اسپری ضدعفونی کننده تقلبی در اردبیل/ کشف ۱۲۰ راس دام قاچاق در اردبیل

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ هزار اسپری ضدعفونی کننده تقلبی در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از کشف ۱۰ هزار اسپری خوشبوکننده با برچسب تقلبی ضدعفونی کننده خبر داد.

علی رحیمی آذر افزود: بر اساس شکایت‌های مکرر مردمی در مورد تقلب در فروش اسپری‌های خوشبو کننده با برچسب اسپری ضدعفونی کننده، با انجام تحقیقات نامحسوس و پیگیری‌های لازم محل مورد نظر شناسایی و تیم گشت مشترک با حضور رئیس شعبه سیار، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.

او افزود: در بازرسی‌های اولیه تعداد ۱۰ هزار عدد اسپری خوشبوکننده که برحسب اسپری ضدعفونی کننده داشتند؛ کشف و ضبط شد و پرونده این تخلف در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل همچنین در مورد پلمپ انبار یک شرکت پخش لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی نیز اظهار داشت: با دریافت گزارش مردمی در مورد احتکار ماسک و دستکش در یکی از شرکت‌های لوازم بهداشتی، گشت مشترک به بررسی موضوع پرداخت و تعداد ۲۱۴ هزار عدد دستکش طبی از محل گزارش کشف و پلمب شد و پرونده نیز در حال رسیدگی است.

رحیمی آذر همچنین از کشف و ضبط تعداد ۱۵ هزار جفت دستکش و ۶۷۸ عدد مواد ضدعفونی کننده خبر داد و تصیح کرد: رئیس شعبه حاضر در گشت، دستور قضایی برای توزیع اقلام مکشوفه در شبکه توزیع از طریق دانشگاه علوم پزشکی را صادر و پرونده متخلفین نیز برای سیر مراحل قانونی به یکی از شعب تعزیرات ارجاع شد.

توقیف احشام قاچاق در ایست و بازرسی اردبیل- مغان

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۲۰ راس دام قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در ایست و بازرسی اردبیل- مغان خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق احشام و دام زنده و سلب تحرک از قاچاقچیان، ماموران انتظامی ایست و بازرسی اردبیل- مغان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیون حامل احشام را متوقف کردند.

او افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، کامیون حامل ۱۲۰ راس گوسفند بوده که راننده بدون مدارک قانونی و مجوز دامپزشکی بارگیری و حمل می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: ارزش احشام کشف شده ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.

سردار حسینی تصریح کرد: قاچاقچی با تشکیل پرونده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.