سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراکز بهداشت و درمان آماده پذیرش بیماران مشکوک به کرونا

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: ۳ مرکز بهداشت و درمان در مراکز پر تراکم شهر از ساعت هشت تا ۲۴ پذیرای بیماران مشکوک به کرونا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بهمن خدادادیان کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و تقارن این روزها با شیوع ویروس کرونا ۹۰ بازرس بهداشت محیط نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با اولویت نانوایی، قنادی، شیرینی فروشی و آجیل فروشی‌ها را در سطح شهرستان انجام می‌دهند، هرچند قرار نیست در ایام نوروز دید و بازدیدی انجام شود اما باز هم ممکن است عده‌ای دست به این اقدام بزنند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه افزود: گشتی ویژه برای نظارت بر نانوایی‌ها، شیرینی فروشی و آجیل فروشی‌ها با حضور اتحادیه‌های نانوایی، قنادی‌ها، ادارات تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی تشکیل شده است.

خدادادیان عنوان کرد:بازار و خیابان‌های اصلی هرشب با همکاری آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، ارتش و سپاه و به کارگیری ۲۰۰ دستگاه خودرو، گندزدایی شهر انجام می‌شود و البته برخی خیابان‌ها قبل از گندزدایی شستشو می‌شود.

او گفت: ۳ مرکز بهداشت و درمان در مراکز پر تراکم شهر واقع در جعفرآباد، شهرک امام خمینی (ره) و انتهای خیابان مسکن از ساعت هشت تا ۲۴ پذیرای بیماران مشکوک به کرونا است بنابراین مردم با مشاهده علائمی چون عطسه، سرفه، تنگی نفس می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند و در صورت نیاز به بیمارستان ارجاع می‌یابند.

او  عنوان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی در نانوایی‌ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی می‌توانند از هشت صبح تا ساعت ۲۴ با سامانه ۲۵۲۵ تماس حاصل کنند.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.