سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویروس کرونا؛ پا پس کشیدن بیمارستان‌های خصوصی وقتی که همه پای کار هستند

با وجود نیاز مبرم به خدمات درمانی و همراهی پزشکان و پرستاران اما متاسفانه مدیریت بیمارستان‌های خصوصی نه تنها همراهی نمی‌کنند حتی پا پس می‌کشند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ویروس کرونا یا همان کووید ۱۹ از دسامبر ۲۰۱۹ از ووهان یکی از شهر‌های بزرگ و مرکزی چین شروع شد و تاکنون ادامه داشته است. این ویروس بی حد و مرز تاکنون بیش از ۱۰۰ کشور را درگیر کرده است. طبق آمار‌ها بالاترین شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در چین بوده که در قیاس با جمعیت آن رقم چندان بالایی نیست. پس از چین، کره جنوبی و ایتالیا بیشترین آمار مبتلایان را داشته‌اند که روند صعودی شیوع این ویروس در این کشور‌ها تبدیل به یک نگرانی مهم برای سازمان جهانی بهداشت به‌ویژه مقامات هر دو کشور شده است.

به گفته کمیسیون ملی چین و آنچه از منابع معتبر خبری برمی‌آید این کشور توانسته تا میزان قابل توجهی شیوع کوید ۱۹ را کنترل کند و آمار مبتلایان روز به روز رو به کاهش می‌رود، خبر مسرت بخشی که می‌تواند تا حد زیادی سبب خوشحالی و امیدواری دولت‌های دیگر شود. اما اینکه کشوری همچون چین چگونه توانسته ظرف این مدت تا این اندازه روند گسترش ویروس را کنترل کند خود جای بحث بسیار دارد، اما به طور قطع یکی از مهمترین دلایل آن می‌تواند ارائه تجهیزات لازم و بسیج همه جانبه تمام عوامل موثر باشد.


بیشتر بخوانید: کیت‌های تشخیص کرونا اهدایی سازمان جهانی بهداشت است


آن زمان که همه جهان متحیر ساخت دو بیمارستان ظرف مدت دو هفته در کشوری مانند چین به منظور درمان بیماران کرونایی بود، این سوال در اذهان همه دغدغه‌مندان ایجاد شد که اگر ویروس کرونا وارد کشورشان شود، آن‌ها تا چه اندازه آمادگی مقابله با آن را خواهند داشت؟

و حالا ایران هم همچون دیگر کشور‌های درگیر با مهمان ناخوانده چینی، با تمام قوا دست به گریبان این بیماری حالا دیگر شناخته شده است که اگر به موقع به زخم آن نرسیم ممکن است خسارات جانی جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

در حال حاضر شمار زیادی از هموطنانمان در بسیاری از استان‌های کشور با ویروس کرونا در نبرد هستند و متاسفانه قریب به ۳۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند؛ و در حالی که کادر درمانی و در راس آن‌ ستاد مبارزه با کووید ۱۹ در وزارت بهداشت تمام تلاش خود را می‌کنند تا از جان مردم محافظت کنند، هستند هنوز افرادی که با وجود قسمی که در راستای حفظ جان بیماران خورده‌اند، منافع خود را بر جان هموطنانشان ترجیح می‌دهند، آن هم حالا که کشور در شرایطی مشابه جنگ تحمیلی قرار دارد.

طبق گزارش‌های به دست آمده تنها بیمارستان‌های دولتی و کادر درمانی آن‌ها هستند که گویا باید در خط مقدم باشند و خبری از ارائه خدمات و حتی پذیرش از سوی بیمارستان‌های خصوصی نیست. در وضعیتی که مردم برای حفظ جان خود و خانواده‌شان مستأصل و نگران به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند تا شاید امیدی در دلشان ایجاد شود، بیمارستان‌های خصوصی در‌های ورودی را به روی بیماران و خانواده‌هایشان می‌بندند و هموطنان خود را ناامیدانه راهی مراکز درمانی دولتی می‌کنند، اما آیا واقعا چند درصد از این بیمارستان‌ها پتانسیل پذیرش این بیماران را دارند، آیا کادر درمانی مورد نیاز و یا حتی تجهیزات لازم برای درمان این بیماران وجود دارد؟ این در حالی است که بسیاری از بیمارستان‌های خصوصی هم از تجهیزات لازم و هم از هزینه کافی برای درمان بیماران برخوردارند، اما چه چیز باعث می‌شود که آن‌ها اهتمامی برای یاری رساندن به هموطن خود آن هم در چنین شرایطی نداشته باشند؟
آیا ضرری که آن‌ها متحمل خواهند شد بیش از آن دسته از ملاک و تجاری است که برای یاری رساندن به همنوع خود از اجاره بهای دو ماه خود می‌گذرند؟


بیشتر بخوانید: آخرین آمار کرونا در ایران؛ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۸۰۴۲ نفر افزایش یافت


آیا ما همان مردمی نیستیم که در سال‌های جنگ تحمیلی از همه چیز خود گذشتیم و برای حراست از مرز‌های این خاک و بوم جان خود را پیشکش کردیم؟ آیا الان بهترین فرصت برای ادای دین نسبت به جانبازان شیمیایی نیست که بیش از هر گروه دیگر در معرض خطرند؟

امروز بیمارستان‌های خصوصی باید پیشقدم باشند، اما چه شده است که سکوت کرده‌اند؟ یعنی ما تنها رفیق گرمابه و گلستان بوده‌ایم؟ ملت شریف ایران تاکنون در برابر هر سختی و بحرانی مقاومت کرده‌اند و هیچگاه همدیگر را تنها نگذاشته‌اند، خوب می‌دانیم که با یاری حق تعالی و با همت دست اندرکاران و خود مردم، این روز‌ها هم سپری خواهد شد، اما حافظه این مردم غیور همانقدر که محبت‌ها را ثبت می‌کند، بی مهری‌های عده‌ای را هم که جز شعار کاری برای هموطن خود نکردند، فراموش نخواهند کرد.

چه خوب گفت شاعر:‌ «ای که دستت می‌رسد کاری بکن   پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار»
خطابمان مستقیم به تمام مسئولان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خصوصی است که گوش‌ها و چشم‌های خود را گرفته‌اند تا صدای ناله‌های مردمشان را نشنوند.

طبق تحقیقی که خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  انجام داده، تنها در بخش‌ها و نه مراقبت‌های ویژه هزینه هر شب بستری نزدیک به ۱ میلیون تومان است که  اگر بر تعداد مراجعین روزانه ضرب شود، رقم قابل توجهی است، بنابراین می‌توان چنین نتیجه گرفت که این بیمارستان‌ها توانایی پذیرش بیماران را دارند، اما از انجام وظیفه انسانی خود شانه خالی می‌کنند. از آمار پذیرش‌ همراهان بیماران هم دیگر چیزی نگوییم. از هزینه‌های گزافی که روزانه برای عمل‌های سزارین دریافت می‌شود، از ابلاغیه وزارت بهداشت برای پذیرش و درمان بیماران و هزاران دلیلی که می‌تواند برای بیدار کردن وجدان و حس نوع دوستی در مسئولان این حوزه کافی باشد.

راستی انسانیت مرز و بوم نمی‌شناسد، آنجا که مردم چین با وجود نیاز مبرم به تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی، محموله‌های حمایتی برای ایران عزیز می‌فرستند و با شعار «ایران دوام بیاور» به کمک مردم کشوری دیگر می‌شتابند، عده‌ای هم در همین نزدیکی خود را به خواب زده‌اند تا مبادا از میزان سودهایشان کاسته شود؟ براستی فرق شما با آن‌ها که دست به احتکار لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم زدند، چیست؟ از شما بیش از این‌ها انتظار می‌رفت. به کجا چنین شتابان!!!؟

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۳۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
بله واقعا چرا این بیمارستان های خصوصی شانه خالی می کنند چرا واقعاا..؟!! ترو خدااا مردم نشر و انتشار و ارسال کنین این قضیه رو همه جا تا به گوش مسئولان بیمارستان های خصوصی برسه‌
تا حداقل با این کار به مردم مون کمک کنیم
شقایق
۰۶:۴۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
پس بقیه بیمارا چی میشه من خودم درد کلیه شدید دارم باید عمل کنم جرات نمیکنم پامو داخل بیمارستان بزارم شرایط بقیه بیماراهم درک کنید
حمید
۲۲:۳۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
من با جون و دل دوست دارم بیام کمک کنم به هرکس... از پرستار ها تا خود بیمار های کرونایی
متین زاده
۱۳:۳۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
بیمارستان عرفان نیایش امروز خانم باردار من رو که علایم تب و بیحالی داشت پذیرش نکرد و حتی آزمایش ساده نگرفت و ارجاع داد به دولتی
متاسفم
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
ای کاش بسیاری از پزشکان محتکر و پرستاران فراری را هم خائن جنگی قلمداد می کردند. یادمان نرود همانطور که زمان جنگ تحمیلی، خیلی‌ها فداکاری کردند و بعدها کسان دیگری پای سفره ی بخور بخور افتادندُ الآن هم این پزشکان و پرستاران فداکار را داریم و قطعا در آینده پزشکان و پرستاران دیگری که امروز فرار کرده‌اند، برمیگردند و پای سفره بخور یخور مینشینند. این دو رفتار متفاوت را با هم قاطی نکنیم
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام وباتشکر ...الان فرصت ارشاد نیست باید با این بیمارستانها برخورد پشیمان کننده بشه ....واما حرف من باتو ای کادر بیمارستان خصوصی،،اگه خودت یا اعضا خانوادت دچارکرونا بشن بازهم همین رفتاررومیکنی؟؟یادت باشه ازهردست بدی ازاون دست میگیری
علی
۱۱:۴۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
لطفا مراکز تعویض پلاک را تعطیل نکنید که مشکلات ببار می اورد هر جارو تعطیل میکنید مراکز تعویض پلاک باز کنید بعضی استانها تعطیل کردن
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
مراکز تعویض پلاک باز کنید بعضی استانها تعطیل کردن
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
لطفا مراکز تعویض پلاک را تعطیل نکنید که مشکلات ببار می اورد
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
این وضعیت شگفت انگیز نشان از مدیریت وزیر قبلی قاضی زاده هاشمی است که رسانه ها در دام او و تیمش افتادند و زمانی او را منجی بهداشت نامیدند اما در پشت پرده افزایش سنگین هزینه های درمان عدم انتشار دریافت کنندگان ارز بهداشتی توسط همین وزیر سابق با وجود دستور رسمی و رسانه ای شده ریاست جمهور ، و اخیرا مشخص شده که ایشان در مدت وزارت در حال تکمیل سلسله بیمارستان های چشم نور در مناطق مشخص با استفاده از کادر وزارت بهداشت یوده است،و حتی برخی چشم بستن بر انحصار سالها واردات دستگاه های اسکن توسط او،و بعدها مشخص می شود چه میزان از بودجه کشور با دور زدن قانون به ساخت بیمارستان های خصوصی نور تبدیل شده است،و فشار سیاسی از عدم تحقیق و تفحص مجلس و گام آخر ایشان تبدیل استیضاح به استهزا کشور و نمایندگان بی هویت دهم با استعفا ،امیدوارم با وجدان و منطقی و یا تحقیق به این وضعیت نگاه شود.
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
خواهشا نگران این مردم نباشید که گوش به حرف هیچکس نمی کنند
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
تاریخ همه رشادت ها و همه عقب نشینی ها را ثبت و ضبط خواهد کرد.
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
لطفا منتشر کنید

فقط دوستان توجه کنید:

در این شرایط بحران و حیاتی، اونقدر یعنی این مملکت بدون نظارت شده است که شما گزارش رسمی میدهید بیمارستان های خصوصی همکاری نمی کنند!!!

واقعا کی مسوول است؟ مردم ، رسانه یا دولت ، قوه قضاییه ؟
مسعود
۱۱:۲۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
اگر دولت مطابق سرانه مخارج یک بیمار را در بخش دولتی به بخش خصوصی بدهد.اعمم از هزینه پایه و هزینه مواد مصرفی قطعا بیمارستان های خصوصی در مقایسه با دولتی ها عملکرد بهتری ارایه خواهند داد. شعار ندهید.
نگین
۱۱:۱۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
واقعا باید قوه قضائیه و وزارت بهداشت ورود کنند و مدعی العموم، مسئولان این بیمارستان های خصوصی را هم مانند محتکران لوازم بهداشتی بازخواست کند و پای میز محاکمه بکشاند و مجازات هایی فراخور این بی وجدانی برای آنها در نظر گرفته شود
نگین
۱۱:۱۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
واقعا باید قوه قضائیه و وزارت بهداشت ورود کنند و مدعی العموم، مسئولان این بیمارستان های خصوصی را هم مانند محتکران لوازم بهداشتی بازخواست کند و پای میز محاکمه بکشاند و مجازات هایی فراخور این بی وجدانی برای آنها در نظر گرفته شود
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
چرادرکشورما، ضدعفونی خیابانها ومکانهای عمومی ووسایل حمل ونقل عمومی وتاکسی ها واتوبوسهای مسافربری وسرویسهای بهداشتی عمومی وو و انجام نمی گیره ویا درحد محدود ویابه شیوه ی غلط وناقص انجام میگیره!؟!؟ وهی دررسانه شعار می دهید، کرونا راشکست می دهیم!!؟؟ ؟ چگونه!!! ؟؟ بااین کارهای ناقص، وبدون اینکه مردم ماسک ودستکش والکل داشته باشند!!!؟
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
بعضی اوقات با شعار کار انجام نمیشود
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
من از کرونا می ترسم
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
من خودم یک پزشک هستم وهمیشه گفته ام که بیمارستانها خصوصی سرمایه این ملت رو حتی از طریق بیمه ها به تاراج می برند البته مقصر دولت وزارت بهداشت هم هست که پزشکان که بخش دولتی کار میکنند
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام من یه voice برام اومده طرف خود را از کارکنان وزارت بهداشت معرفی کرده و میگه که مصرف زینک وکلسیم وویتامین D3 باعث جذب به لیگاندهای ویروس کرونا میشه من به عات پارگی لابرم کتف پزشکم این قرص ها رو تجویز کرده الان هم پزشکم در کانا داست دسترسی بهش ندادم میشه خانم میر سیدی که خودشون هم پزشک هستن درباره ی این موضوع یک گزارش در تلویزیون در بخش های خبری مهم ارائه کنن
لطفا بهشون اطلاع بدین لطفا
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
این روز های سیاه بالاخره تمام می شود . اما بعد از این روزها نوبت رسیدگی به کرونای خائنین به ملت می رسه.دور نیست انروز
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
با اجازه. شما وقتی از عوامل یا خانواده این عزیزان پول دوست مریض ميشن تشریف ميارن بیمارستان دولتی.، آخر زمان که گفتن همینه.
منصور
۱۰:۰۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
قم را اگه قرنطینه میکردن // // قبول دارید ؟؟
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
در شرایط سخت دوست و دشمن مشخص میشود. در مملکت خوشیها برای کمتر از 10 درصد و مشکلات برای مابقی ؟؟؟!!!
احسان
۰۹:۵۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
وقتی در ۶ سال گذشته با تمام قوا ( طرح سلامت و کارهای به ظاهر خیر خواهانه ولی در باطن عوام فریبانه و پوپولیستی با پشتیبانی کامل رسانه ای شماها و بعضی جوجه های جویای نام مثل حسینی ها) جنگ بخش خصوصی بروید و با خاک یکسانش کنید ، انتظار دارید رمقی برای آنها باقی مانده است. آنها همینکه در این بحران که تمام عمل های غیر اورژانس کنسل شده ، بتوانند خرج پرسنل و مخارج دیگه را بدهند و ورشکست نشوند باید مدال بگیرند.
مهدی
۰۹:۵۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
یعنی هر قسمت خصوصی واسه خودش قانون داره؟قانون ناظر و حاکم دولتی واسشون نیست؟مجوز رو مگه همین دولت نداده؟
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
پس بقیه بیماران چی؟ زایمان چی؟ پس دولت ها جه کردند؟ قبل از کرونا هم بهداشت و درمان مشکل داشت؟ به طور مثال در مشهد چه تعداد بیمارستان دولتی در این سالها ساخته شد؟ چین ظرف چند روز بیمارستان موقت ساخت؟همیشه از مردم توقع دارید پس وظیفه دولت ها چیه؟ ما رای میدیم که اشخاص به عنوان نمایندمون بحران ها و مشکلات رو مدیریت کنن و ما در حد توان کمک کنیم؟مگه دو ماه قبل اعلام نشد بخایم نخایم این ویروس وارد کشور میشه.چرا مدیریت نشد و آموزش و تبلیغات کنونی از همان موقع شروع نشد و یا سایر اقدامات مثل ضد عفونی کردن مکان های عمومی و هشدار از تجمع و سایر. ما رای میدیم که بزرگان مانند پدر خانواده کشور را مدیریت کنند ولی همیشه از مردم کمک میخان.رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد دیروز در مصاحبه به شبکه خراسان فرمودن که اگر آمار زیاد بشه بیماران رو توی سوله ها قرنطینه میکنیم تا خودشون خوب بشن!!!!! چه گویم که ناگفتنش بهتر است
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
بیمارستانهای خصوصی یعنی گلوگاه راه زنان به دارا و ندار رحم نمیکنند
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
وقتی مجوزها با رابطه و پارتی داده میشه و افراد برای پول درآوردن بیمارستان تأسیس میکنند همین میشه دیگه ...
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
آخه اونها فقط بلد بودن جیب مردمو خالی کنند
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
من هم چند روز پیش واسه سرماخوردگی کوچیک میخواستم پسرمو ببرم مطب دکتر یا درمانگاه هایی که حضور داشت تماس گرفتم گفتن تا بعد از عید نمیان
کاملا متعجب شدم
که فقط واسه پول میان نه نجات انسانها
شاید اگر من هم بودم اینکارو میکردم نمیدونم
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
به نظر می رسه اگر بیمارستانهای خصوصی در ین موقعیت حساس همکاری نکنند کمپینی ایجاد و مردم از مراجعه به این بیمارستانها خودداری کنند تا طعم ضرر که نه بلکه ورشکستگی را بچشند
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
خب عزیزم اگه امکانات داشتن میگفتیم اوکی. به پرستارا امکانات میدن که میخواین نگهم بدارن؟
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
بخش بهداشت و درمان و آموزش با خصوصی بودن قابل جمع نیست ، بخش خصوصی به دنبال سود بیشتر است.
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
باید برای همیشه پلمپ شؤند
متین
۰۹:۰۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
بیمارستانهای خصوصی تو همه چیز دیگه واقعا شورش در اوردن فقط فکر پول و منافع خودشون هستن یعنی واقعا تو این شرایط که همه کشور در تلاش برای مبارزه با ویروس کورونا هستن کسی نمیتونه یا قدرتشو نداره جلوی کار این بیمارستانهارو در جهت عدم پذیرش بیماران بگیره
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
مافیای پول وقدرت که ،حرفه مقدس پزشکی را لکه دار کرده وانگ پول پرستی به ایشان زده . آیا وقت آن نرسیده که بساط این بازار دجاله برچیده شود
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
بیمارستان خصوصی دنبال پول ماست نه دنبال سلامتی ما هرچه مردم ایران مریض تر پول بیشتر وقتی درمان کرونا مجانی باشه چه سودی براشون داره از قبل گفتیم دولت ایران برای پیشرف روی سه چیز سرمایه گذاری کنه
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
باید مدیران مربوط به همان بیمارستان درجا دستگیر
و خود وزارت بهداشت مبتلایان را آنجا بستری کند .
دل به خواهی که نیست!!

پای جون مردم در میونه.
لابی
۰۸:۴۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
تا کی باید کشور بر مبنای وجدان و احسای اداره شود؟؟ پس قانون کجاست؟
چرا لیست بیمارستانهای ارائه دهنده خدمات در سایت های اینترنتی توسط دولت ارائه نمی شود تا مردم بفهمند کدام یک در مواقع حیاتی پا پس کشیدند تا بعد از رفع این گرفتاری، خود مردم تکلیفشان را با این بیمارستانها روشن کنند؟؟
هزاران سوالی که از وزارت بهداشت هست و کو متاسفانه اجازه انتقاد؟؟
اما حداقل به این سوال پاسخ دهید که سرانه تعداد پزشکان به تعداد جمعیت در چین و امریکا چقدره و در ایران چقدر؟؟
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
حل این مشکل بسیار ساده است
دولت کلیه ی هزینه های بیماران را به بیمارستان های خصوصی پرداخت کند
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
چرا پلمپ نمی شوند این ها؟؟؟؟ یعنی متاسفم واقعا!!! این کار از انسانیت به دوره،

یعنی وزارت بهداشت باید درجا این چنین بیمارستان هایی رو در جا مدیرشو هرکی که میخواد باشه بازداشت کنه و مبتلایان را خودش بستری کنه،چین با همدلی و هم کاری هم آمارو نزدیک به صفر کردن.

بهم دیگه رحم کنیم تا خدا هم رحم کند
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
چرا پلمپ نمی شوند این ها؟؟؟؟ یعنی متاسفم واقعا!!! این کار از انسانیت به دوره،

یعنی وزارت بهداشت باید درجا این چنین بیمارستان هایی رو در جا مدیرشو هرکی که میخواد باشه بازداشت کنه و مبتلایان را خودش بستری کنه،چین با همدلی و هم کاری هم آمارو نزدیک به صفر کردن.

بهم دیگه رحم کنیم تا خدا هم رحم کند
Ba
۰۸:۳۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
چرا پیگیری نمی کنید مردم به دستورات پروفسور حسین خیر اندیش عمل کنند.
چرا پیگیری نمی کنید مردم به دستورات پروفسور حسین خیر اندیش عمل کنند.
چرا پیگیری نمی کنید مردم به دستورات پروفسور حسین خیر اندیش عمل کنند.
چرا پیگیری نمی کنید مردم به دستورات پروفسور حسین خیر اندیش عمل کنند.
A
۰۸:۳۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
چرا پیگیری نمی کنید مردم به دستورات پروفسور حسین خیر اندیش عمل کنند.
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
لطفا پیگیری کنید سربازهای اعزامی بعد از عید معاف بشن تا انشااللاه هم باعث شادی جوانان، خانواده هایشان و مردم شریف ایران شود و هم باعث نزول خیر و برکت
A
۰۸:۳۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
چرا پیگیری نمی کنید مردم به دستورات پروفسور حسین خیر اندیش عمل کنند.
محمد
۰۸:۲۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
بهترین کار لغو مجوز ....
سعید
۰۸:۲۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
پرستار استخدام کنن،خیلی از پرستارا بیکارن الان،همچیو میخان مفت مجانی تموم کنن!نمیشه اخه
اکبری
۰۸:۰۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
اگر بخش دولتی مراکز درمانی به بخش خصوصی واگزار شده بود الان با معضل بزرگی. روبرو بودیم
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
بیمارستان های خصوصی فقط زمانی بدرد می خورد که جیب مردم را خالی کنند . این هم نمونه ای دیگر از ناموفق بودن خصوصی سازی در ایران .پزشک و بیمارستانی که در موقعیت بحران بدرد مردم نخورد
ناشناس
۰۴:۴۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
این اپیدمی کرونا برای ملت و دولت ایران یک فتنه و آزمایش هست!اینجاست که مرد از نامرد و شرافتمند از بیشرف تشخیص داده میشود.هر لحظه و هرروز و هر هفته وهرماه و هرفصل و هرسال خدا بندگانش را آزمایش میکند.مسئولینی که دم از خدمت به مردم میزدن الآن وقتشه اثبات کنند
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
چرا برخورد قانونی بااین بیمارستانها نمیشه؟اینها همه ب سو مدیریت.وانفعال مسِولین برمیگرده ک حداقل ی ماه فرصت داشتن برای برنامه ریزی اقدامات موثر این شرایط ..من ب عنوان کسی ک توی بیمارستان خصوصی کار کردم این بیمارستانها از نقره شدن و تعطیلی بیمارستان بیشتر میترسند تا ازکرونا
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
وزارت بهداشت بايد با اين بيمارستان هاي خصوصي كه با جان مردم بازي مي كنند برخورد كند و مجوز آنها را لغو و بيمارستان را پلمپ نمايد
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
پلمپ چرا؟؟مدیر دستگیر شود، کادر درمانی جدید اعزام کند ب آنجا و از امکانات ان استفاده کند،،وسلام
کوروش
۱۰:۲۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
منم بودم بیمارستانم نمی‌دادم به یه مشت آدم کم عقل که هرچی میگی تو خونه وایسین حرف حالیشون نمیشه
منصور
۱۱:۳۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
با جان مردم موقعیی بازی کردن // که قم را قرنطینه نکردن
منصور
۱۱:۳۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
میخواهی بعد از اینکه مجوزسشان را لغو و صاحبش را اعدام کردن بیمارستان را بدن به تو