سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۷ نفر دیگر در خوزستان به کرونا مبتلا شدند/ پیک بیماری ادامه دارد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ابتلای ۲۷ نفر دیگر در استان خوزستان به ویروس کرونا گفت: پیک بیماری از امروز آغاز شده تا ۲۶ اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و قرنطینه خانگی از سوی مردم گفت: پیک بیماری کرونا ویروس در استان خوزستان از امروز آغاز شده و تا ۲۶ اسفند ادامه دارد.

او اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ مورد ابتلای جدید به کرونا ویروس در خوزستان به ثبت رسیده و آمار مبتلایان به این ویروس در استان به ۱۱۰ مورد افزایش یافته است.

احسان پور بیان کرد: از موارد جدید ۹ نفر به اهواز،۶ نفر شوشتر، ۴ نفر اندیمشک، ۲ نفر شادگان و شهرستان‌های آبادان، بهبهان، خرمشهر، گتوند، دزفول و باوی هر کدام با یک مورد ابتلا ۲۷ مورد ابتلای جدید ۲۴ ساعت گذشته استان را تشکیل می‌دهند.

این مقام مسئول در خصوص جان باختگان ۲۴ ساعت گذشته این ویروس گفت: در مدت مذکور، ۷ نفر جان خود را از دست داده اند و آمار جان باختگان بر اثر این بیماری در استان به ۲۵ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: از مردم خواهشمندیم تنها در صورت کار‌های خیلی ضروری آن هم با رعایت اصول بهداشتی از خارج شوند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.