سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات ویژه پلیس به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از تمهیدات ویژه پلیس به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و خطرات احتمالی آن برای شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: ماموران انتظامی به ویژه  پلیس راهور شهرستان مهران به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ امنیت و سلامت شهروندان برای پلیس از اهمیت زیادی برخودار است، افزود: پلیس آماده هر نوع همکاری با دیگر سازمان‌ها در جهت پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا در سطح شهرستان است.

 شهبازبیگی ادامه داد: باتوجه به تصمیمات اتخاذ شده درجلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس و بسته شدن پایانه مرزی مهران، پلیس با ورود هرگونه خودرو غیر بومی و تردد کمیون ها، برپایی هرگونه چادر در سطح شهرستان ، دستفروشان غیر بومی ، تجمعات و تمهیدات لازم جهت مراسم پنجشنبه و جمعه آخر سال، برخورد قانونی و جدی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران اظهار کرد: در این شرایط، شهروندان سعی کنند در مقابل اخبار و شایعات کذب، نگرانی به خود راه نداده و در صورت مشاهده هرگونه اخبار جعلی و غیر واقعی از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.