سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۵۶ هزار مواد محترقه در مریوان/ دو نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مریوان ازکشف بیش از ۵۶ هزار عددانواع مواد محترقه در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ علیرضا صفری فرمانده انتظامی مریوان گفت: در راستای تشدید پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار چهارشنبه آخر سال و برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان مواد محترقه، اجرای طرح‌های مقابله‌ای در دستور کار پلیس گرفت.

او افزود: با اجرای این طرح ماموران انتظامی ضمن تذکر به کسبه در سطح شهرستان در خصوص عدم فروش مواد محترقه، طی ۲۴ ساعت گذشته در بازدید از ۲ واحد صنفی موفق به کشف ۵۶ هزار و ۹۰۰ عدد انواع مواد محترقه و دستگیری ۲ نفر شدند.

سرهنگ صفری خاطر نشان کرد: با توجه به برآورد‌های انجام شده، یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان در روز‌های پایانی سال برخورد قاطع با افرادی است که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز در بین جوانان و نوجوانان می‌کنند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: طرح تشدید با توزیع کنندگان مواد محترقه غیرمجاز سال جاری به صورت ویژه در دستور کار پلیس مریوان قرار دارد و با هر گونه رفتار مغایر با قانون که مخل نظم و امنیت عمومی است، برخوردی قاطع صورت خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی مریوان در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد، علاوه بر آموزش فرزندان خود درباره خطر‌ها و عواقب استفاده از مواد آتش زای خطرناک، هرگونه فعالیت درخصوص تهیه توزیع و خرید و فروش مواد محترقه را هرچه سریعتر ازطریق فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.