سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی بیمارستان موقت کرونا در مهاباد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: راه‌اندازی بیمارستان موقت کرونا در مهاباد کلید خورد.

بهزاد رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بر اساس مصوبه نشست اعضای هیئت امنای تجهیز بیمارستان موقت کرونای مهاباد با جمعی از مسوولان در سالن اجلاس تالار وحدت مقرر شد، بیمارستانی ۱۰۰ تختخوابی در بلوار شهید عبدالله‌پور در دبستان دخترانه شهید حاج قاسم سلیمانی از امروز راه‌اندازی و تجهیز می شود.

او با بیان اینکه این بیمارستان به تمام امکانات لازم برای پذیرش و درمان افراد مشکوک به کرونا مجهز می‌شود، افزود: بیمارستان موقت کرونا به همت خیرین و تشکل‌های مردم‌نهاد در اسرع وقت تجهیز خواهد شد.

بهزاد اظهار داشت: شماره حساب شورای خیرین سلامت ۸۸۶۷۶۱۹۶۵۱ نزد بانک ملت شعبه مرکزی هم برای جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نوع‌دوست در نظر گرفته شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد تصریح کرد: این اقدام به منظور جدا سازی افراد مبتلا به بیماری کشنده کرونا صورت گرفته که با انجام به موقع خدمات رسانی به مریض‌ها امیدواریم حالشان بهبود پیدا کند.

او یاد آور شد: این مرکز برای مواقعی در نظر گرفته شده است که بیماران کرونایی افزایش یافته و مکان بستری وجود نداشته باشد تا در این مرکز از بیماران مراقبت‌های اولیه صورت گیرد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.