سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید ثبت‌نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان خراسان رضوی

رییس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فرصت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان دوباره فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد مهدی مومنی رییس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فرصت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان دوباره فراهم شد و سامانه ثبت‌نام از ۱۷ اسفند به مدت یک هفته فعال است.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان در پایه‌های هفتم و دهم که در فرصت قبلی نتوانسته‌اند در آزمون ثبت‌نام کنند می‌توانند با ورود به سامانه آزمون به آدرس www.azmoon.medu.ir ثبت‌نام کنند.

رییس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بر این اساس زمان برگزاری آزمون‌های مدارس استعداد‌های درخشان که قرار بود چهارم اردیبهشت سال آینده برگزار شود در صورت بازگشت مدارس به حالت عادی در سال آینده، دست کم یک ماه به تعویق خواهد افتاد.

مومنی افزود: تاکنون ۱۸ هزار دانش آموز خراسان رضوی برای رقابت و نشستن بر روی هزار و ۳۸۰ صندلی پایه هفتم و هزار و ۴۰۰ صندلی پایه دهم مدارس استعداد‌های درخشان این استان در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

او ادامه داد: هم اکنون ۴۲ دبیرستان استعداد‌های درخشان با حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز در خراسان رضوی فعالیت دارند.

رییس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه این سامانه تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۲ اسفندماه کنونی فعال است گفت: تمدید مهلت ثبت‌نام با توجه به تعویق آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان سراسر کشور برای علاقه‌مندان فراهم شده است.
 
انتهای پیام//ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.