مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: با وجود تعطیلی مدارس به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا معلمان این شهرستان دست از آموزش برنداشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا قرائی تربتی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت : برای مقابله با ویروس کرونا باید عزمی ملی وجود داشته باشد و تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور، نهاد‌های مختلف با قوت در حال مبارزه با این ویروس خطرناک هستند که در خط مقدم مقابله با این ویروس، پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان کشور قرار دارند.

او ادامه داد: ضرورت دارد تا همه دستگاه‌های اجرایی در برابر این ویروس برنامه داشته باشند که در آموزش و پرورش شهرستان، علاوه بر اقدام برای گندزدایی مدارس، از همان روز‌های آغازین این بحران برای ادامه روند آموزشی دانش آموزان برنامه ریزی شد.
 
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه با اشاره به ضرورت روش های خلاقانه برای آموزش دانش آموزان گفت: معلمان برای اینکه ثابت کنند جریان آموزش در کشور تعطیل پذیر نیست با استفاده از روش‌های خلاقانه تدریس به جنگ کرونا رفتند و با استفاده از بستر فضای مجازی و تولید محتوای الکترونیک ارتباط خود با دانش آموزان و والدین را حفظ کرده اند.

قرائی با اشاره به تولید فیلم، کلیپ و سایر تولیدات آموزشی توسط معلمان تربت حیدریه، افزود: تعهد و وجدان کاری که در بین معلمان وجود دارد سبب شد تا در این شرایط حساس، معلمان عزیز به دنبال روش‌های نوین با استفاده از بستر فضای مجازی باشند که بنده به سهم خودم از همه همکاران متعهد و زحمت‌کش قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام//ا.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.