سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین:

تاکید بر استفاده از ظرفیت هنرمندان برای ترویج پیام‌های اجتماعی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین ، هنرمندان را در ترویج پیام‌های اجتماعی جامعه بسیار موثر و کارآمد دانست و گفت: می‌توان از ظرفیت این هنرمندان برای مقابله با ویروس کرونا استفاده کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در جلسه کمیته اجتماعی مقابله با کرون اتاثیر چهره‌های معروف را در ترویج پیام‌های اجتماعی جامعه را بسیار موثر و کارآمد دانست وگفت : ویروس کرونا تنها یک موضوع پزشکی و درمانی نیست بلکه باید به آن از منظر اجتماعی نگاه کرد و در عین حال نیز اگر فرهنگ‌سازی مناسبی از سوی شخصیت‌های نامی و آشنای جامعه برای مبارزه با این بیماری مهیا شود بهتر می‌توان با آن به مقابله برخواست.

بیدخام  افزود : تمام چهره‌های مشهور قزوینی در حوزه‌های مختلف (سلبریتی‌ها و هنرمندان) باید برای مقابله با بیماری کرونا پای کار بیایند و از مخاطبان و هوادارانشان تقاضا کنند تا هنگام آغاز سال جدید در منازل خود بمانند.

بیدخام یادآور شد: چنین شخصیت‌هایی به طور معمول در شبکه‌های اجتماعی نیز دارای صفحات شخصی هستند و می‌توانند با ضبط برنامه‌های یک دقیقه‌ای ضمن بیان این هشتگ که من_در_خانه_می‌مانم، مخاطبان خود را به این عمل ضروری و بهداشتی دعوت کنند.

به گفته این مسوول، برخی از واحد‌های صنفی که باز بودن آن‌ها تا نوروز ۹۹ ضروری نیست، پیشنهاد می‌شود با نصب بنر و پلاکارد در محل کسب خود درباره این مساله اطلاع رسانی کنند و از شهروندان هم بخواهند که در خانه بمانند.

بیدخام به ظرفیت نامزد‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و افزود: برخی از نامزد‌های انتخابات اخیر مجلس دارای هواداران بسیاری بودند که اگرچه نتوانستند آرای کافی را کسب کنند، اما هنوز مورد حمایت هواداران بوده و می‌توانند برای ترویج فرهنگ بهداشت و سلامت اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: با هدف ترویج اقدامات اجتماعی و فرهنگی، ۱۰ کارشناس در سامانه ۱۱۵ آماده پاسخگویی و راهنمایی به شهروندان هستند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.