سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یخچال منزل معلم اهل حمیدیه وقف آموزش از راه دور شد

رئیس اداره آموزش و پرورش حمیدیه گفت: یکی از معلمان فداکار این شهرستان از یخچال منزلش برای آموزش از راه دور دانش آموزان استفاده می‌کند.

عزیز مزرعه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، به منظور پیشگیری از شیوع بیش تز این ویروس با دستور وزارت بهداشت تمامی مدارس و دانشگاه‌ها در کشور تعطیل شده اند.

او افزود: به منظور جبران این تعطیلی‌ها بسیاری از معلمان بر حسب وظایف خود، از روش آموزش از راه دور استفاده می‌کنند و مفاهیم درسی را از طریق فضای مجازی برای دانش آموزان ارسال کرده و پیگیر آموزش دروس هستند و حتی بصورت تلفنی هم برای دانش آموزان اشکالات را رفع کرده و نسبت به رفع ابهامات تلاش می‌کنند.

مزرعه اظهار داشت: معصومه عنصری نیز یکی از معلمان حق التدریس شهرستان حمیدیه با استفاده از یخچال منزلش اقدام به آموزش مفاهیم درسی از راه دور کرده که اقدامی بسیار شایسته و در خور تحسین است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه بیان کرد: به همین منظور با حضور در منزل این معلم به همراه سعدونی مدیر مدرسه، شاهین هاشمی فرماندار شهرستان مراتب تجلیل از او بعمل آمد.

این مقام مسئول اذعان داشت: ان شاءالله پس از بازگشایی مدارس و پشت سر گذاشتن این بحران، از تمامی معلمان که در این شرایط تمام تلاش خود را برای آموزش دانش آموزان به کار گرفته اند، تقدیر و تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.