سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵ خط تولید مواد ضدعفونی کننده در خوزستان راه‌اندازی شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از راه اندازی ۵ خط تولید مواد ضدعفونی کننده در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرحسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به راه اندازی ۵ خط تولید مواد ضد عفونی کننده در استان گفت: یک شرکت آب معدنی در اهواز خط تولید خود را به تولید مواد ضدعفونی کننده دست تغییر داد و فعالیت خود در این زمینه را آغاز کرد.

او افزود: با توجه به نیاز استان به مواد ضدعفونی کننده دست با توجه به شیوع ویروس کرونا، تلاش بر این است که از ظرفیت تولید استان برای تولید این نوع مواد استفاده شود.

نظری اظهار داشت: این شرکت، تولید آب معدنی را لغو کرده است و با صدور مجوز از سوی این سازمان و معاونت غذا و داروی اهواز به تولید مواد ضدعفونی کننده دست مشغول و از جمعه وارد مدار تولید شد.

این مقام مسئول ادامه داد: این شرکت متعهد به تولید ۱۵ هزار بطری ۵۰۰ سی سی مواد ضدعفونی کننده ۷۰ درصد در روز شده است تا در تامین محلول ضدعفونی کننده دست مورد نیاز خوزستان و سایر استان‌ها فعالیت داشته باشد.

رئیس سازمان صمت خوزستان با اشاره به اینکه الکل مورد نیاز این شرکت از سوی الکل رازی تامین می‌شود، بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان ۵ خط تولید مواد ضدعفونی کننده در استان راه‌اندازی شده است.

به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان تقاضا برای خرید مواد ضدعفونی کننده دست از سوی مردم افزایش یافته است، به همین دلیل سازمان صمت استان و معاونت غذا و داروی اهواز از ظرفیت تولیدکنندگان استان برای تولید مواد ضدعفونی کننده دست استفاده کرده است و تا کنون ۵ خط تولید مواد ضدعفونی کننده دست در استان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.