رییس کل دادگستری استان خوزستان از لغو رسیدگی به پرونده های قضایی استان که نوبت داشتند به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: از هفته آینده تمامی نوبت‌های رسیدگی به پرونده‌های قضایی در محاکم قضایی خوزستان تا پایان فرودین سال ۱۳۹۹ لغو شوند و کسانی که پرونده قضایی دارند و از آن‌ها دعوت شده یا تعیین وقت برای آنان صورت گرفته تا پایان فروردین  به حضور در دادگستری ندارند.

او با بیان اینکه اگر مواردی یا مساله‌ای در خصوص پرونده‌های جاری وجود داشته باشد نیروی کشیک در تمامی دادگستری‌های سطح استان قرار داده شد افزود: و مردم تا جایی که می‌توانند به محاکم قضایی مراجعه نکنند چرا که ویروس کرونا بسیار مسری است و سرعت شیوع آن بالاست و با حضور یک فرد مبتلا امکان سرایت آن به افراد زیادتری وجود دارد.

مرادی بیان داشت: برخی افراد اقدامات سودجویانه در این زمینه انجام می‌دهند لذا بدانند که دادگستری استان برخورد جدی و بی رحمانه با آن‌ها خواهد داشت و مجازات بسیار سنگینی در انتظار آن‌ها است.

رییس کل دادگستری استان خوزستان در پایان گفت: مواد ضدعفونی و دیگر اقلام کشف شده از سودجویان به بخش درمان تحویل داده می‌شود تا مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.