سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست؛

از کلیدی‌ترین شاخص‌های کیفیت سرعت انطباق با نیاز‌های مشتری است

محمدرضا قادری: سرعت انطباق با نیاز‌های مشتری از کلیدی‌ترین شاخص‌های کیفیت است.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت انعطاف پذیری و در دسترس بودن را از دیگر شاخص‌های کلیدی کیفیت به شمار آورد و گفت: گستردگی و تنوع خدمات و انتظارات مشتریان از ویژگی‌های اصلی کسب و کار‌های پلتفرمی است که مفهوم جدیدی از کیفیت را در دنیای پیش رو تعریف می‌کند.

او تصریح کرد: در ارائه خدمات نوین با رویکرد پلتفرمی نظیر خدماتی که در سکوی تجارت الکترونیک پست تعریف شده است، این مشتریان هستند که با استفاده از امکانات سکو، به ارائه و دریافت خدمات می‌پردازند.

به گفته او، کیفیت ارائه خدمات، متاثر از عملکرد شرکت ملی پست و ارائه دهندگان خدمت در سکو خواهد بود. این امر نظارت و کنترل کیفیت خدمات ارائه شده در سکو از طرف‌های سوم (کسب و کار‌هایی که در بستر پست، خدمات ارائه می‌دهند) را برای شرکت ملی پست ضروری می‌سازد چرا که مشتری نهایی همزمان خدمات و محصولات طرف سوم ارائه کننده و شرکت ملّی پست را تجربه می‌کند.

قادری افزود: تدوین قواعد و تعیین استاندارد‌های روشن برای ارائه‌ی خدمات در سکوی تجارت الکترونیک پست و پایش و کنترل مستمر آن‌ها از ضروری‌ترین اقداماتی است که شرکت ملّی پست باید برای ارتقای کیفیت خدمات در کسب و کار پلتفرمی خود انجام دهد.

عضو هیئت مدیره ادامه داد: با هر تعریفی که از موضوع کیفیت داشته باشیم، جنبه‌ی مشتری و سطح انتظار او از خدمات، کاملاً پررنگ است. مدیریت و کنترل کیفیت در کسب و کار‌های خطی سنتی قواعد و روش‌های روشنی دارد که شرکت ملی پست در ارائه خدمات جابجایی خود، اهتمام ویژه‌ای در آن داشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: پست ، مشتری مداری ، کیفیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.