سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار کساد قنادی‌ها در آستانه عید نوروز

رئیس اتحادیه صنف شیرینی‌‎ شیرینی‌فروشان، کافه و قنادی مشهد گفت: این روز‌ها به دلیل رعایت تاکید بر خارج نشدن مردم از منزل فروش برخی واحد‌ها ریزش کرده و تا یک چهارم در برخی واحد‌ها هم رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد فرزانی، رئیس اتحادیه صنف شیرینی‌‎ شیرینی‌فروشان، کافه و قنادی مشهد گفت: با وجود وضعیت کساد بازار امید داریم مسئولین همچون سازمان امور مالیاتی نگاه دیگری به درآمد سال ۹۸ واحد‌ها داشته باشند. از ریاست محترم امور اقتصاد و دارایی درخواست دارم به این موضوع توجه کنند که در حالت عادی یک ماه آخر سال برای صنف ما، برابر شش ماه در طول سال است، اما ما سه عید بزرگ ولادت حضرت زهرا (س)، ولادت امیرالمونین (ع) و عید نوروز را از دست داده‌ایم و از این موضوع ناراحت نیستیم و امیدواریم خداوند بعد‌ها برکت آن را نصیب ما کند، اما مسئولان باید با دید متفاوتی به صنف ما نگاه کنند.

او ادامه داد: جای هیچ نگرانی در خصوص انتقال بیماری از طریق شیرینی وجود ندارد، زیرا شیرینی در دمای ۲۰۰ تا ۴۰۰ درجه پخت می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف شیرینی‌‎سازان، شیرینی‌فروشان، کافه و قنادی مشهد بیان کرد: واحد‌های ما به صورت مرتب سمپاشی می‌شود و در طی سال تحت نظر کارشناسان بهداشت فعالیت می‌کنند و مردم میتوانند با خیال آسوده خرید کنند، اما خرید آنان باید منوط به واحد‌های صنفی مجاز و دارای پروانه کسب باشد.

فرزانی ادامه داد: خوشبختانه کمبود شیرینی در واحد صنفی وجود ندارد و همه چیز فراوان است و تنها بحث گرانی مطرح است که دلیل آن گرانی دلار است و در حال حاضر گرانی بیش از ویروس کرونا ما را نگران کرده است.

انتهای پیام//م. م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.