سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی میز خدمت راهنمای مراجعان در تاکسیرانی قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از راه اندازی میز خدمت راهنمای مراجعان در ورودی این سازمان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد‌های غیرضروری، کانکس میز خدمت راهنمای مراجعان و انجام امور اداری در ورودی سازمان تاکسیرانی تعبیه و راه اندازی شد.

عرشیان افزود: همچنین به منظور حمایت مالی از رانندگان تاکسی و خودرو‌های حمل بار درون شهری که درآمد آنان به علت شیوع ویروس کرونا کاهش یافته، تمام پروانه‌های مجوز حوزه بار و مسافر (تاکسیرانان و وانت داران) به مدت دو ماه به صورت رایگان تمدید شد و شهریه اسفند ماه و فروردین سال بعد برای تمام خطوط تاکسیرانی و شبکه تاکسی بیسیم ۱۳۳ مورد بخشودگی قرار گرفت.

عرشیان با بیان اینکه که در صورت اتمام اعتبار کارت مجوز حوزه بار و مسافر تا ۱۵ اردیبهشت سال بعد نیاز به تمدید مجوز نیست، گفت: امید است با این تمهیدات، تاکسیرانان و وانت داران به منظور حفظ سلامتی خود و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده از هر گونه مراجعه به سازمان تاکسیرانی و دفاتر پیشخوان خودداری کنند.

او افزود: از تاکسیرانان خواهشمندیم از سفر‌های برون شهری جدا خودداری و در موارد اضطراری فقط به صورت اینترنتی برگه مرخصی تهیه کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اضافه کرد: با توجه به محدودیت زمانی تعویض پلاک، از تاکسیرانان خواهشمندیم از هر گونه خرید و فروش و نقل و انتقال تاکسی خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.