راه اندازی میز خدمت راهنمای مراجعان در تاکسیرانی قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد‌های غیرضروری، کانکس میز خدمت راهنمای مراجعان و انجام امور اداری در ورودی سازمان تاکسیرانی تعبیه و راه اندازی شد.

عرشیان افزود: همچنین به منظور حمایت مالی از رانندگان تاکسی و خودرو‌های حمل بار درون شهری که درآمد آنان به علت شیوع ویروس کرونا کاهش یافته، تمام پروانه‌های مجوز حوزه بار و مسافر (تاکسیرانان و وانت داران) به مدت دو ماه به صورت رایگان تمدید شد و شهریه اسفند ماه و فروردین سال بعد برای تمام خطوط تاکسیرانی و شبکه تاکسی بیسیم ۱۳۳ مورد بخشودگی قرار گرفت.

عرشیان با بیان اینکه که در صورت اتمام اعتبار کارت مجوز حوزه بار و مسافر تا ۱۵ اردیبهشت سال بعد نیاز به تمدید مجوز نیست، گفت: امید است با این تمهیدات، تاکسیرانان و وانت داران به منظور حفظ سلامتی خود و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده از هر گونه مراجعه به سازمان تاکسیرانی و دفاتر پیشخوان خودداری کنند.

او افزود: از تاکسیرانان خواهشمندیم از سفر‌های برون شهری جدا خودداری و در موارد اضطراری فقط به صورت اینترنتی برگه مرخصی تهیه کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اضافه کرد: با توجه به محدودیت زمانی تعویض پلاک، از تاکسیرانان خواهشمندیم از هر گونه خرید و فروش و نقل و انتقال تاکسی خودداری کنند.

انتهای پیام/ک