سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنگام ضدعفونی و پاکسازی خیابان ها از تردد در شهر خودداری کنید

این روزها به منظور کنترل و مهار ویروس کرونا، ضدعفونی شهرها یکی از خدماتی است که در شهرها ارائه می شود که لازم است مردم در زمان پاکسازی از تردد در خیابان ها خودداری کنند.

قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: به منظور کنترل و مهار ویروس کرونا، عملیات میکروب زدایی، سم‌زدایی و ضدعفونی کردن خیابان‌ها، معابر اصلی، مراکز عمومی و تجمع مردم با مواد بی خطر  بامداد امروز در شیراز اجرا شد.

او گفت: در این طرح معابر، بیمارستان های شیراز، المان ها، نرده ها، ایستگاه‌ها و ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی شیراز به منظور پیشگیری از بیماری کرونا گندزدایی و ضدعفونی شد.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اضافه کرد: ضد عفونی و پاکسازی معابر شهری با هماهنگی و تائید کارشناسان علوم پزشکی انجام شده و هیچ خطری برای سلامتی شهروندان ندارد.

او، از مردم خواست هنگام ضدعفونی و پاکسازی از تردد در شهر خودداری کنند و خود را در معرض خطر این ویروس قرار ندهند.

در حاشیه ضدعفونی شهر، اسکندرپور شهردار شیراز از روند ضدعفونی معابر و بیمارستان‌ها به صورت سرزده بازدید و به اهمیت ضدعفونی محل های پرتردد و بر دقت و حساسیت در انجام این مهم تاکید کرد.

اسکندرپور شهردار شیراز در این بازدید گفت: حفظ سلامت شهروندان در مقابله با تهاجم ویروس کرونا در اولویت این مدیریت شهری قرار دارد و به منظور پیشگیری از ویروس کرونا در شهر شیراز در اقدامی جهادی سازمان آتش نشانی و مجموعه شهرداری با استفاده از تجهیزات رفع آلودگی زمین و اماکن، اقدام به ضدعفونی کردن بیمارستان‌های شهر شیراز کرد.

او تأکید کرد: به منظور حفظ آرامش و تأمین سلامت شهروندان طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، اماکن عمومی و پرتردد شهر از جمله بیمارستان‌های شهر برای چندمین بار به صورت اصولی ضدعفونی شده است و این امر با جدیت بیشتر در دستور اصلی اقدامات شهرداری است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.