اعلام آمادگی بسیجیان و پاسداران برای مبارزه با کرونا

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز گفت: بسیجیان و پاسداران در کنار مسئولان آماده مبارزه با کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، همگان را به الگوگیری از ایشان بخصوص یاری مستضعفان جامعه فراخواند.

او افزود: هر چند هشدار‌های بهداشتی عمده فعالیت‌های کشور را تحت الشعاع خود قرار داده است، اما از میزان فعالیت‌های محرومیت زدایی بسیجیان این ناحیه نکاسته است و حتی با اقدامات پیشگیرانه بهداشتی بیشتر نیز شده است به گونه‌ای که در ده روز اخیر و تا پایان وضعیت مسائل مربوط به کرونا هر شب بسیجیان معابر عمومی محدوده این ناحیه را ضد عفونی می‌کنند.

سرهنگ خسروانی تصریح کرد: ضدعفونی معابر از ساعت ۲۳ تا ۳ بامداد بوسیله تیم‌های پنج نفره پیاده و با تجهیزات بهداشتی صورت می‌گیرد.

او به توزیع اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده در بین جامعه هدف اشاره کرد که به صورت رایگان و به همت معاونت بهداشت و درمان ناحیه انجام می‌گیرد که این کمک‌های بهداشتی در کنار بسته‌های معیشتی است که به رسم هر سال با اولویت شهرک سعدی، بلوار اتحاد و شهرک سهل آباد در اختیار مردم قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع)، به منظور اعلام گزارش اقدامات سلبی مقابله با فرصت طلبان از وضعیت جاری کشور به اقدامات امنیتی و اطلاعاتی متعددی اشاره کرد که مهم‌ترین آن‌ها کشف ۴۰۰ هزار قلم کالای بهداشتی از سودجویان، تعطیلی چندین مرکز غیر مجاز تولید اقلام ضد عفونی کننده و معرفی سودجویان به مراجع قضایی است و آمادگی سپاه و بسیج را برای دریافت گزارش‌های مردمی و پیگیری آن برشمرد.

او همچنین در حوزه فرهنگی به تولید و انتشار اخبار امید بخش و مستندات تصویری و کلیپ‌های سواد رسانه اشاره کرد که با هدف کاهش فشار‌های فضای مجازی دشمن توسط معاونت فضای مجازی و در بستر شبکه‌های اجتماعی بخصوص اینستاگرام و توییتر صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع)، آمادگی سپاه و بسیج را برای کمک به وزارت بهداشت تا ریشه کنی کامل این ویروس از کشور و استمرار وضع پیشگیرانه موجود اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.