سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث امروز هجدهم اسفند ماه ۹۸؛

از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۸ فقره سرقت منزل تااعتراف سارق به ۸ فقره سرقت داخل خودرو

مهم‌ترین حوادث امروز (هجدهم اسفند سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه هجدهم ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران پلیس آگاهی خرمشهر با اقدامات پلیسی یک سارق منزل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات بعمل آمده به ۱۸ فقره سرقت منزل اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح‌های پاکسازی، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستبند پلیس بر دستان سارق حرفه‌ای داخل خودرو

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات پلیسی یک سارق داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تجویل مرجع قضائی شد، از مشارکت و همکاری مردمی با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.