مهم‌ترین حوادث امروز (دوازدهم اسفند سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه دوازدهم ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق به عنف طلاجات توسط پلیس آگاهی آبادان دستگیر شد

سردارحیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت بعنف طلاجات از شهروندان در برخی مناطق شهرستان آبادان، بررسی موضوع و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی شهرستان آبادان با کار اطلاعاتی سارق حرفه‌ای طلاجات که تحت تعقیب پلیس آگاهی استان‌های بوشهر، فارس، اصفهان بوده و همچنین به دلیل جرائم قبلی به ۶ سال حبس تعزیری محکوم و تحت تعقیب مرجع قضایی بود را شناسایی کردند، افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت به عنف طلاجات در نقاط مختلف شهر آبادان معترف شد، تصریح کرد: سارق تاکنون در مواجهه حضوری مورد شناسایی ۵ نفر از مالباختگان قرار گرفته است.

سردار عباس زاده خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

مرگ کارگر براثر سقوط درچاه فاضلاب

بریزی مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان  در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت:امروز حادثه سقوط کارگر تخلیه چاه فاضلاب به آدرس شهرک دریا ردیف ۴۰۹ اتاق ۵ جنب مسجد به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده که بلافاصله گروه امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد:تیم امداد و نجات  به محض رسیدن به محل حادثه  عملیات را آغاز نموده اند و با استفاده از ادوات امدادی توانستند فرد حادثه دیده را از درون چاه منزل بیرون بیاورند.

از دستگیری سارق به عنف طلاجات شهروندان تا سقوط کارگر در چاه فاضلاب

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان  افزود:متاسفانه در این حادثه به دلیل استنشاق گازهای سمی چاه فرد حادثه دیده فوت کرد و عملیات به پایان رسید.

از دستگیری سارق به عنف طلاجات شهروندان تا سقوط کارگر در چاه فاضلاب

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.