سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کادر بهداری انتظامی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا

فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد از آمادگی کادر بهداری انتظامی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح ورودی شهرستان مهاباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد سرهنگ برزو تجاری فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد گفت: در پی اعلام وزارت بهداشت مبنی بر ورودی ویروس کرونا به برخی از شهرهای کشور، بلافاصله اقدامات ویژه ای به منظور مقابله با این ویروس و پیشگیری از آن در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

تجاری اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، تست تب سنجی به وسیله عوامل بهداری انتظامی شهرستان در ورودی شهرستان مهاباد( ایست بازرسی دارلک) به اجرا در آمده و در این طرح با دستگاه تب سنج از مسافران و شهروندان تست گرفته شده که خوشبختانه تا کنون تست مثبت به ویروس کرونا نداشتیم.

او با اعلام اینکه شهروندان از این اقدام پلیس تقدیر و تشکر کردند، اضافه کرد: یکی از راهکارهای پیشگیری از بیماری واگیر از جمله کرونا، شستشوی مداوم دستها و پوشاندن دهان و بینی هنگام سرفه و عطسه است.

این مقام انتظامی افزود: اقدامات و پیش بینی های لازم در این رابطه اندیشیده شده و کادر بهداری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از آمادگی کامل برخوردار است.
انتهای پیام/ ش ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.