سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در نیشابور

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور آخرین وضعیت کرونا را در این شهرستان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن عظیمی نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور درباره آخرین وضعیت کرونا در نیشابور گفت: کل تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان از ابتدای همه گیری کرونا ۲۸۹ نفراست، که تعداد افراد مرخص شده از بیمارستان ۱۷۷ نفر و تعداد بستری فعلی و تحت نظر مشکوک به کرونا  ۹۶ نفر می‌باشد.


او با بیان اینکه ۱۰ نفر مشکوک به کرونا در نیشابور فوت کردند، ادامه داد: متاسفانه در این شهرستان، ۴ نفر که بطور قطعی مبتلا به کرونا بودند، فوت کردند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور ضمن تشکر از کادر پزشکی و درمانی گفت: از همه شما مردم عزیز انتظار دارم همچنان که تاکنون با رعایت موازین بهداشتی اجازه ندادید شرایط فوق العاده در شهر حاکم گردد، ضمن پرهیز از ایجاد هرگونه تجمع و شرکت در جلسات حتی کوچک و دورهمی، با ماندن در خانه‌ها که امن‌ترین فضا برای ایمن ماندن از آلودگی ویروس است، همه در کنترل بیماری مشارکت کنید.

عظیمی نژاد افزود: بدیهی است در صورت تغییر وضعیت و بر اساس قواعد شرایط بحران ممکن است در نیشابور شرایط فوق العاده اعلام گردد.

انتهای پیام//ر. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۰:۴۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
باسلام بنده یک کارگر مستاجرم بادرامد ناچیز چگونه در خانه بمانم چه از گرسنگی بمیرم چه از کرونا چه فرقی داره بیمه هم ندارم بسته حمایتی هم شاملم نشده بفرمایید چه باید بکنم
مرتضی
۱۸:۳۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
همش میگین تو خونه قرنطینه بشین . چرا تا الان فولاد خراسان همچنان داره کارمیکنه اگه فولاد خراسان شیوع پیدا کنه کل نیشابور نابود میشه