سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگاه تولید لباس‌های بیمارستانی در سنندج راه اندازی شد

کارگاه تولید لباس‌های بیمارستانی با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سنندج آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در آیین افتتاح این کارگاه تولیدی  گفت: گروه‌های جهادی بسیج و سپاه آماده هستند در کنار دستگاه‌های مسوول و دولت برای مبارزه همه‌جانبه با کرونا گام بردارند.

سردار سیدمحمدصادق حسینی به تولید روزانه حدود ۷۰۰ تا یک هزار دست لباس در این کارگاه اشاره کرد و افزود: سپاه در کنار دولت اقدامات وسیعی را برای مقابله با کرونا آغاز کرد و تفاهم نامه‌ای درسطح کشور و استان در این راستا با علوم پزشکی منقعد شده است.

او بیان کرد: در این کارگاه ۲۵ دانشجو مشغول به کار بوده و هر نفر روزانه ۷۰ دست لباس بیمارستانی را تولید می‌کند و ۱۳۰ نفر آمادگی خود را برای کار اعلام کرده‌اند.

سردارحسینی با بیان اینکه با کمک گروه‌های و علوم پزشکی و همه دستگاه‌ها، کرونا را شکست خواهیم داد، یادآور شد: سپاه در راستای پیشگیری از کرونا و آموزش کار‌های خوبی را انجام داده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: از چند روز پیش کار ضدعفونی کردن معابر و امکان عمومی شهر سنندج آغاز شده و از امروز نیز در سقز این کار انجام خواهد شد.

سردار حسینی به آمادگی برای ایجاد بیمارستان صحرایی در سقز در صورت لزوم تاکید کرد و گفت: سپاه از تمام امکانات در بخش‌های مختلف و با کمک گرفتن از گروه‌های جهادی برای مقابله با ویروس کرونا استفاده خواهد کرد.

وی از مردم خواست نسبت به رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور در نقاط پرتجمع اهتمام داشته باشند و افزود: سپاه در کنار ملت و دولت تلاش خواهد کرد، ویروس کرونا را با کمترین آسیب نابود کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: اکنون جدا از جبهه مقابله با ویروس کرونا با هجمه‌های روانی و رسانه‌ای دشمن نیز مواجه هستیم و باید همه با تعامل و همفکری در راستای رفع مشکلات گام برداریم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: ویروس کرونا ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.