سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نخستین روز هفته پاکسازی انجام می‌شود،

شهرداری منطقه سه به استقبال از بهار می‌رود

شهردار منطقه سه همدان گفت: با توجه به شیوع کرونا امسال شهرداری منطقه سه برای همشهریان همدانی به استقبال از بهار می‌رود.

محمدرضا فیضی منش شهردار منطقه سه همدان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه امسال با شرایطی که در جامعه وجود دارد و با رعایت نکات بهداشتی برای استقبال از بهار برای شهروندان همدانی اقداماتی انجا م شده است.

او با اشاره به اینکه طرح استقبال از بهار امروز از منطقه جولان همدان آغاز شده است، افزود: زیباسازی منظر و طرح استقبال از بهار در سطح شهرداری منطقه سه از ۱۷  اسفند آغاز شده است و تا ۲۹ اسفند ادامه خواهد داشت.

فیضی منش ادامه داد: شهرداری منطقه سه همچون سال‌های گذشته می‌کوشد تا فضای مناسب و به یادماندنی را برای شهروندان فراهم آورد و به همین منظور با نزدیک شدن به پایان سال جاری و در آستانه سال جدید، همگام با سایر مناطق شهرداری همدان به استقبال بهار می‌رود.

شهر دار منطقه ۳ بیان کرد: لکه گیری آسفالت معابر، پاکسازی و شستشوی مبلمان شهری، حذف موانع فیزیکی و جمع آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی، دیوار نوشته ها، ترمیم جداول و پل‌ها و همسطح سازی دریچه ها، لایروبی جوی‌ها و کانال ها، ساماندهی، پاکسازی و شستشوی باکس‌های زباله، شستشو و رنگ آمیزی جداول، نرده‌ها و تابلو‌های ترافیکی از اقدامات این طرح است.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.