سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت ورود گردشگران به شهرستان پاوه

فرماندار پاوه از ممنوعیت ورود گردشگران به این شهرستان از امروز خبر داد و گفت : تقاضا داریم مردم از سفر به این منطقه خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پرویز ایده‌پور فرماندار پاوه از اعمال ممنوعیت برای ورود گردشگران به شهرستان پاوه یاد کرد و گفت : مردم میهمان نواز پاوه همواره پذیرای گردشگران بوده اند، اما اکنون مجبور شدیم به جهت جلوگیری از شیوع کرونا این ممنوعیت را اعلام کنیم.

او گفت : این ممنوعیت بر اساس پلاک خودرو‌ها خواهد بود و فقط اجازه ورود خودرو‌های خدمت رسان داده می‌شود.

ایده‌پور با اشاره به فاصله کوتاه روستا‌های پاوه و کوچک بودن منطقه، گفت: در صورت ورود کرونا به پاوه با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد و سلامت افراد به خطر می‌افتد. به علاوه، چون فاصله پاوه از مرکز استان دور است، دسترسی مردم به مراکز درمانی دشوار خواهد بود.

او با بیان اینکه خود مردم نیز باید شرایط را درک کنند، گفت: متاسفانه روز گذشته شاهد حضور برخی گردشگران در محور‌های شهرستان بودیم که توقع داریم دیگر به سمت پاوه مسافرت نکنند.

 فرماندار پاوه،گفت: اکنون که این محدودیت اعمال شده خودرو‌هایی که مربوط به منطقه نباشند باید برگردند و از همین رو بهتر است خود مردم به سمت پاوه نیایند تا شاهد شلوغی محور‌ها هم نباشیم .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.