سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۳ درصد املاک بهزیستی ثبت شده است

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی بهزیستی استان کرمانشاه از ثبت ۹۳ درصد املاک بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهاب حسینی معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی بهزیستی استان کرمانشاه ازثبت ۹۳ درصد املاک بهزیستی استان خبر داد و گفت: در صددیم تا با تلاش‌ها و حمایت‌های مدیرکل محترم بهزیستی استان میزان ثبت املاک در سامانه سادا را تا پایان فروردین ۹۹ به ۱۰۰ درصد برسانیم.

او همچنین اظهار داشت: به همت همکاران در حوزه پشتیبانی بهزیستی استان درصدد تک برگی نمودن اسناد املاک بهزیستی هستیم که این امر نیز بزودی محقق می‌گردد.

شهاب حسینی از صدور احکام کارگزینی برای ۳۸۸ نفر از پرسنل رسمی، پیمانی و قرارداد کار مشخص در پی افزایش امتیازات فصل دهم قانون خدمات کشوری خبر داد و گفت: اجرای این احکام و پرداخت آن از اوایل اسفندماه سال جاری خواهد بود.

حسینی اظهار امیدواری کرد که با توجه به پیگیری و تلاش شبانه روزی همکاران حوزه ستاد مرکزی، پرسنل رسمی کارگری و قرارداد موقت کارگری نیز همچون کارکنان قرارداد معین در آینده نزدیک از این افزایش حقوق برخوردار شوند.


صفدر مظفری رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه از توزیع مواد ضدعفونی کننده دست، بین تمام مراکز دولتی و غیردولتی شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی این شهرستان در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا خبر داد و گفت: تمامی مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی شهرستان کرمانشاه می‌توانند مواد شوینده وضد عفونی کننده فضای فیزیکی مورد نیاز مرکز خود را با نرخ مصوب دولتی وبا نظارت اداره صنعت معدن و تجارت تهیه نمایند.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.