سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث امروز ۱۵ اسفند ماه سال ۹۸؛

از برچیدن بساط پاتوق مواد در میبد تا انهدام باند‌های سرقت و دود شدن سیگار برابر چشم قاچاقچیان

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

برچیدن بساط پاتوق مواد در میبد

سرهنگ سید محمد طاهر موسوی گفت: پاکسازی این مناطق در قالب طرح مبارزه با عرضه و توزیع مواد مخدر و با هماهنگی دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان میبد انجام گرفت.

سرهنگ موسوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای پاکسازی پنج منطقه آلوده در شهرستان در محلات مختلف گفت: فعالیت‌های صورت گرفته در این مناطق نمونه خوبی برای اقدام در بخش‌های دیگر است و در این راستا مقدار سه کیلوگرم گراس، یک کیلوگرم حشیش و ۱۱ گرم هروئین و مقادیری نیز از سایر مواد مخدر کشف گردید که منجر به دستگیری شش نفر در این رابطه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با تاکید بر نقش موثر آموزش همگانی در راستای کاهش تقاضا در حوزه مواد مخدر گفت: پلیس همیشه در راستای عرضه و توزیع مواد مخدر اقدامات خوبی انجام داده است ولی باید ببینیم همه ما در راستای کاهش تقاضا در جامعه چه قدر کارکردیم.

او ساخت مرکز نگهداری و بازپروری معتادان را نیز مهم دانست و افزود: باید تسهیل در امر ارائه مجوز‌های ساخت و ارائه تسهیلات در دستور کار شورای مواد مخدر شهرستان با هماهنگی مراجع ذی ربط باشد.

کشف ۲۹ فقره سرقت در طرح عملیاتی پلیس آگاهی

سرهنگ محمدرضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: طرح استانی مبارزه با سرقت به مدت یک هفته در سطح شهر یزد به مرحله اجرا درآمد.

حناساب ضمن اشاره به اخذ مجوز قضائی افزود: در این راستا با استفاده از توان عملیاتی، این طرح اجرا شد و ۱۰ سارق سابقه دار دستگیر شدند.

او با بیان اینکه سارقان به ۲۹ فقره سرقت اعتراف کردند بیان کرد: پلیس با اقتدار کامل و با هماهنگی و تعامل مناسب خود با دستگاه قضایی با هرگونه ناامنی برخورد قانونی خواهد داشت.

انهدام باند سارقان کارخانه‌ها و کارگاه‌های متروکه در تفت

سرهنگ محمود پناهی جانشین انتظامی شهرستان تفت گفت: در اجرای طرح مبارزه بی امان با سارقان و در پی وقوع چندین فقره سرقت از کارخانه‌ها و کارگاه‌های متروکه درسطح شهر و مناطق پشتکوه، شناسایی ودستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تفت قرار گرفت.

پناهی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات گسترده و هماهنگی با مراجع قضائی پنج متهم را که دارای سوابق متعدد سرقت و سایر جرائم در سایر استان‌های کشور را شناسایی و دستگیر کردند.

او ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲۵ فقره سرقت از کارخانه‌ها و کارگاه‌های متروکه و اماکن خصوصی به ارزش دو میلیارد ریال اعتراف کردند و در پی احکام صادره از مقام قضائی روانه زندان یزد شدند.

جانشین انتظامی شهرستان تفت در پایان با بیان اینکه این اقدام ماموران دربین مسئولان ومردم بازتاب خوبی داشت، از شهروندان خواست ضمن عمل به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دود شدن سیگار قاچاق برابر چشم قاچاقچیان

سرهنگ محمد رضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودروها، یک دستگاه اتوبوس را که از زاهدان عازم تهران بود برای بازرسی متوقف کردند.

مزیدی افزود: ماموران در بازرسی انجام شده ۸۰ هزار و ۶۰۰ هزار نخ انواع سیگار‌های خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان گفت: محموله سیگار‌های کشف شده تحویل اداره دخانیات استان شد.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.