سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

روزانه ۶۸ هزار عدد ماسک در استان اردبیل تولید می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با همکاری تولید کننده‌ها تا هفته آینده تولید ماسک در استان اردبیل روزانه ۶۸ هزار عدد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل گفت: مقدمات لازم برای تامین ماسک مورد نیاز برای عموم مردم نیز از خارج از کشور انجام گرفته که در صورت خرید به بازار تزریق می‌شود.

او افزود: با توجه به نیاز فوری در داخل استان به ماسک و مواد ضدعفونی کننده، برخی واحد‌ها خط تولید خود را تغییر داده اند و نیاز‌های داخلی را تولید می‌کنند.

استاندار اردبیل گفت: در راستای خدمت رسانی مطلوب به همه اقشار جامعه برخی سازمان‌های مردم نهاد استان نیز با اقدام به تهیه ماسک و توزیع رایگان در حاشیه شهر نیز در راستای مقابله با بیماری کرونا و شیوع در نقاط حاشیه‌ای تلاش می‌کنند.

بهنام جو با بیان اینکه در روستا‌های استان ویروس کرونا شیوع چندانی ندارد از تهیه سیستم نرم افزار کنترل کرونا در محلات مختلف توسط فناوران جوان استان خبر داد.

او افزود: با استفاده از این سیستم میزان تماس گیرنده‌ها با مراکز درمانی در خصوص کرونا و احتمال وجود کرونا در منطقه مربوطه استخراج و میزان خدمات بر این اساس توزیع و ارائه می‌شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه روند حصول نتیجه آزمایش از مرکز کشور طولانی می‌شود از برنامه ریزی برای استقرار آزمایشگاه در داخل استان خبر داد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.