مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۵ قاچاقچی لوازم بهداشتی در اردبیل

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۵ قاچاقچی و کشف لوازم بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی گفت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مبارزه با فعالیت‌های قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه ۵ قاچاقچی در رابطه با خرید و فروش لوازم بهداشتی در قالب شرکت حمل و نقل بار در اردبیل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با بررسی‌های میدانی صحت گزارش‌های دریافتی برای پلیس محرز؛ که پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز هر ۵ قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: در این عملیات ۸۰ هزار و ۴۰۰ عدد دستکش، یک صد بطری مایع ضدعفونی کننده و یک هزار و ۲۰۰ عدد ماسک قاچاق کشف شد.

سردار حسینی ارزش لوازم بهداشتی کشف شده بنا به اظهار کارشناسان را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: قاچاقچیان با تشکیل پرونده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شدند.

کشف ژل ضدعفونی کننده قاچاق میلیاردی در خلخال

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال از کشف ۲ هزار عدد ژل ضدعفونی کننده قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سید هادی موسوی اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و نا امن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران انتظامی ایست بازرسی خلخال-اسالم هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه وانت پیکان حامل کالای قاچاق را توقیف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۲ هزار عدد ژل ضدعفونی کننده که به صورت قاچاق و بدون مدارک قانونی حمل می‌شد؛ کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال تصریح کرد: ارزش کشفیات به دست آمده در این عملیات بنا به اظهار نظر کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار