سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰ کیلومتر از محور‌های روستایی آسیب دیده از سیل میرجاوه مرمت می‌شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از مرمت و بازسازی ۳۰ کیلومتر از محور‌های روستایی آسیب دیده از سیلاب اخیر شهرستان میرجاوه خبر داد.

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در بازدید از محور‌های آسیب دیده ناشی از سیلاب اخیر در میرجاوه  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: سه محور روستایی جش-روپس- گزند، جش- تلنگ حصار- سنگان و انجرک – تیلوئی – تلنگ لکور- خارستان مرکزی در دامنه تفتان بزودی پس از اختصاص اعتبارات سیل، مرمت و بازسازی می‌شوند.

او ادامه داد: این محور‌ها پس از هر بار بارندگی شدید با جاری شدن سیلاب مسدود می‌شوند که با ترمیم و ایجاد تغییر در این مسیر‌ها تا اوایل تابستان سال آینده، مشکل ۳۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ خانوار برای همیشه مرتفع خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ریزش برداری و ترمیم قنو‌های سایر محور‌های روستایی شهرستان میرجاوه نیز در برنامه این اداره کل قرار داشته تا بخشی از مشکلات راه‌های منطقه در زمان بارندگی مرتفع گردد.

کرد با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به روستائیان گفت: بهبود وضعیت راه‌های روستایی می‌تواند به آبادانی این مناطق که از کانون‌های مهم تولید و ارزش آفرینی هر جامعه به شمار می‌روند، کمک کرده تا مسیر استان برای دستیابی به توسعه پایدار هموار شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.