سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر امام جمعه اندیکا ار پزشکان و پرستاران

امام جمعه شهرستان اندیکا، با صدور پیامی از مجموعه بهداشت و درمان شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا، با صدور پیامی ضمن تشکر از مجموعه بهداشت و درمان شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام امام جمعه اندیکا به شرح ذیل است:

"بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ"

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یَشاءُ مِنَ الاَْشْیاءِ

مردم شریف و ولایت مدار شهرستان اندیکا

با توجه به شیوع منحوس کرونا ویروس و سفارش متولیان امر سلامت و بهداشت و ضرورت تبعیت از آن ها و بر اساس دستورات مراجع عظام تقلید به خصوص رهبر فرزانه انقلاب به رعایت بهداشت و نظافت؛ از همه شما عزیزان خاضعانه درخواست می کنم که تا حد امکان در محیط های عمومی و تجمعات و مراسمات شرکت نکرده و یا در صورت ضرورت حضور کمتری داشته باشید و طبق سفارش وزیر بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا از گرفتن مراسم جشن و عروسی و مجالس ترحیم خودداری نمایید.

لازم میدانم از صمیم قلب از همه کسانی که در این راه یاری می‌رسانند اعم از مردم و مسئولین، تقدیر و تشکر کنم.

خصوصاً از مجاهدان عرصه سلامت، پزشکان و پرستاران و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا؛ باید گفت خدا قوت وخسته نباشید.

جا دارد از عزیزانی مانند خانواده های داغدار محمدی و طاهری که مراسم سالگرد را به منظور پیشگیری از این بیماری، لغو کردند و همچنین عروس و داماد هایی مانند خانواده اسدی که عروسی نگرفتند و به خانه بخت رفتند و توصیه ها را جدی گرفتندو با مسئولان محترم همکاری کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

مردم عزیز بدانند با رعایت نکات مهم بهداشتی و ماندن در منزل و عدم توجه به شایعات ،به حول قوه الهی کرونا را حتماً شکست خواهیم داد. در همین راستا نماز جمعه این هفته با پیشنهاد مسئولین سلامت استان و شهرستان تعطیل اعلام می گردد.

انشاءالله با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و خواندن دعاهایی همچون حدیث کساء، دعای هفتم صحیفه سجادیه و با رعایت مسائل بهداشتی، ملت ایران و شما عزیزان از شر این ویروس منحوس در امان باشید.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

سیداکبر موسوی
امام جمعه شهرستان شهیدپروراندیکا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.