سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت پارک بانوان در سیستان و بلوچستان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ساخت پارک بانوان باعث رفع نیازمندی‌های این قشر در حوزه‌های فرهنگی، ایجاد فضای شاد، کاهش آسیب‌های اجتماعی و یک ضرورت اجتناب ناپذیر در این حوزه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فریبا برنایی بجد مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در بازدید از روند اجرایی پیشرفت پروژه بوستان بانوان زاهدان اظهار داشت: با تمهیدات شهرداری و پیمانکار، درختکاری فاز نخست پارک بانوان زاهدان تا پایان فروردین ۹۹ تکمیل خواهد شد.

او  گفت: پارک بانوان زاهدان یک پروژه بزرگ است که در صورت موفقیت الگویی مناسب برای سایر استان‌های کشور خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: در تلاشیم با حمایت ویژه استاندار و شورای برنامه ریزی و توسعه استان از محل اعتبارات شورای اجتماعی کشور اعتبار جهت تکمیل و تجهیز ادوات فرهنگی و اجتماعی پارک تخصیص یابد.

او  تسریع در روند اجرایی پروژه، سرعت در اجرای تاسیسات آبرسانی و ایجاد پوشش گیاهی سازگار با شرایط اقلیمی منطقه را از مهمترین اهداف این بازدید عنوان کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان نیز در این بازدید بیان کرد: این پروژه پس از چندین سال توقف با حمایت‌های شهردار زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان در سالجاری شروع بکار کرده است.

محمدامیر براهویی گفت: فضای این پارک با مساحت پنج هکتار انواع کاربرد‌های تفریحی، ورزشی و خدماتی موردنیاز بانوان و کودکان را ارائه خواهد کرد.

او افزود: ایجاد روحیه، فضای شور و نشاط و فراهم کردن بستری مناسب برای بانوان یکی از مهمترین الویت‌های شهرداری برای این قشر است.

معاونت خدمات شهری شهرداری زاهدان به کاشت گونه‌های سازگار با شرایط اقلیمی منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: به محض تحویل زیر ساخت‌ها و عملیات خاکریزی نسبت به کاشت درخت و پوشش گیاهی سازگار با شرایط اقلیمی منطقه، از اطراف پارک آغاز خواهیم کرد.

جمشید میری معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زاهدان نیز در این بازدید به بخشی از تامین منابع مالی توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: شهردار زاهدان جهت تامین منابع مالی قول مساعدت داده که امیدواریم به سرعت بتوانیم این پروژه را تکمیل کنیم.

پروژه بوستان بانوان زاهدان در فاز نخستین به مساحت ۲.۸هکتار در حال ساخت است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.