شهردار خاش گفت: حدود ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر این شهر از ابتدای امسال تا کنون آسفالت شده است.

حدود ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر خاش آسفالت شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالمجید تمندانی شهردار خاش اظهار داشت: با توجه به وجود افزون‌بر ۷۵۰ هکتار معبر خاکی و اهمیت رسیدگی به حاشیه‌های شهر خاش احتیاج به کمک‌های ویژه دولت در این زمینه را داریم.

او  افزود: در جهت ارائه خدمات شایسته به مردم و تلاش برای به حداقل رساندن کمبود‌ها و نارسایی‌ها، باید جدی‌تر عملیات زیرسازی و آسفالت معابر را در اولویت قرار دهیم.

شهردار خاش با تاکید بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات در محلات ادامه داد: در ۲ ماه اخیر اجرای زیرسازی و روکش آسفالت خیابان‌های شهید باهنر، خلیفه، مدنی، معراج، امام خمینی (ره)، فلسطین، کوچه منشعبه از باهنر و امام خمینی (ره) ۴، کوچه مقابل پارک ریگ آباد و جدول‌گذاری در خیابان‌های خلیفه، مدنی ۹ و ۱۱، مولوی ۲۹، قدس ۶، تعاونی بسیج، کوچه مقابل پارک بانوان، زیرسازی و آماده‌سازی خیابان شهید علیرضا کرد انجام شده است.

او بیان کرد: بهسازی و آسفالت معابر شهری وظیفه ذاتی خدمت‌رسانی شهرداری به شهروندان است لذا نیرو‌های ما در واحد عمران شهرداری تمام توان خود را برای توسعه شهر بکار گرفته‌اند تا زیرسازی و روکش آسفالت مسیر‌های سطح شهر را بر اساس الویت‌های ضروری انجام دهند.

تمندانی ادامه داد: در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی و آسفالت معابر کیفیت را فدای کمیت نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار