سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراهی مردم اصل اساسی در پیشگیری از کروناست

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه مهمترین اصل در پیشگیری کنترل و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر کرونا را همراهی مردم در قالب رعایت بهداشت فردی عمومی و محیطی خواند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،مشایخی معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه مهمترین اصل در پیشگیری کنترل و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر کرونا را همراهی مردم در قالب رعایت بهداشت فردی، عمومی و محیطی خواند.

مشایخی  با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهرستان میانه برای کنترل شیوع کرونا گفت: در راستای تصمیمات اتخاذ شده در مدیریت بحران و قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل، تمامی دستگاه‌ها از جمله نهاد‌های نظامی و انتظامی به اقدامات تامینی و انتظامی پرداخته و دستگاه‌های متولی بهداشت و درمان نیز با مساعدت هلال احمر، سپاه و نیرو‌های انتظامی و سایر دستگاه‌ها نسبت به شناسایی افراد مشکوک در مبادی ورودی شهرستان و امور پیشگیری و درمان اقدام می‌کنند.

او لزوم مساعدت و همدلی مردم نسبت به یکدیگر، خیرین و گروه‌های مردم نهاد و سایر تشکیلات با ظرفیت بالا جهت اطلاع رسانی و رساندن اقلام مورد نیاز مانند مواد ضد عفونی و ماسک به مردم را مهم برشمرد.

مشایخی در ادامه با تقدیر از هیئت امنای بازار در تهیه اقلام ضد عفونی و اقلام پیشگیری کننده و توزیع آن به صورت رایگان در سطح بازار و در بین اصناف، این کار را اقدامی در جهت نهادینه کردن رعایت بهداشت دانست.

فرماندار میانه همچنین با اشاره به اقدامات انجام گرفته در جلب و جذب مشارکت مردمی، از عملکرد ایستگاه‌های سلامت نسبت به پخش مواد ضد عفونی در بین مردم خبر داد و  افزود: اگر این وحدت و همدلی مستمر باشد، خواهیم توانست در زمان پیک و اوج بیماری بر این پدیده شوم فائق شویم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.