معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان شرقی در جریان آخرین وضعیت شیوع کرونا و اقدامات پیشگیرانه و درمانی انجام شده در استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان شرقی در جریان آخرین وضعیت شیوع کرونا و اقدامات پیشگیرانه و درمانی انجام شده در استان قرار گرفت.

جهانگیری در این تماس تلفنی، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های بیماران جان‌باخته بر اثر کرونا، گفت: همه امکانات کشور و دولت بسیج شده است تا این بیماری از کشور ریشه‌کن شود.

استاندار آذربایجان شرقی هم در این تماس، ضمن قدردانی از توجه هیات دولت و دستگاه‌های مسئول، از همدلی و هماهنگی مناسب همه دستگاه ها در استان برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: تمامی امکانات لازم برای مقابله با شیوع این بیماری در استان فراهم شده است و آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در سطح مطلوبی قرار دارد.

او از مشارکت داوطلبانه هموطنان و تشکل‌های مردمی و غیردولتی و همچنین تلاش‌های ایثارگرانه کادرهای پزشکی و پرستاری و سایر دستگاه‌های مسئول قدردانی کرد و افزود: خیران و معتمدان شهر نیز برای کمک به خانواده های بی بضاعت و تهیه اقلام ضروری به میدان آمده‌اند و ان شاء الله با همدلی، این بحران را با کمترین خسارت پشت سر خواهیم گذاشت.

تاکنون در آذربایجان شرقی آزمایش ابتلای 60 نفر به ویروس کرونا مثبت اعلام شده و 4 نفر فوت کرده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.