سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای پیشگیری از کرونا؛

ضرورت مراقبت بیشتر از سالمندان و افراد دارای بیماری خاص

افزایش مراقبت برای جامعه و افراد با ریسک بالاتر بهترین راه پیشگیری از بیماری کرونا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، یونس محمودی، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در ششمین جلسه ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: افزایش مراقبت برای جامعه و افراد با ریسک بالاتر (سالمندان و افراد دارای بیماری خاص) بهترین راه پیشگیری از این بیماری است.

او با بیان اینکه این جلسه بنا به ضرورت تشکیل شده است، افزود: مصوبات مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا برای همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستانه اشرفیه لازم الاجرا است.

فرماندار آستانه اشرفیه ضمن تاکید بر اینکه ما امسال ستاد اسکان مسافران نوروزی نداریم، از نیروی انتظامی خواست با برپا کنندگان چادر مسافرتی در پارک‌های شهرستان به جد برخورد کنند.

محمودی برپایی هرگونه مراسم تشییع، جلسات قرآنی، عروسی و دائر بودن قلیان سرا‌ها را ممنوع اعلام کرد و از اداره صمت شهرستان خواست که در موضوع نانوایان و عرضه آن ورود و در صورت عدم رعایت نکات الزامی ستاد نسبت به پلمب آن اقدام کنند.

او با تاکید بر اینکه سعی شود در این هفته از برگزاری جلسات غیر ضروری صرف نظر شود، گفت: باید به صورت مستمر از مراحل ضدعفونی کردن و رعایت بهداشت و عوامل خطرساز در شیوع بیماری در محیط کار و مراکز تحت نظارت بازدید به عمل آید.

فرماندار آستانه اشرفیه تصریح کرد: در شرایط فعلی حفظ آرامش و رعایت بهداشت فردی یکی از مهمترین عوامل پیشگیری در شیوع ویروس کرونا است و تاکید بر ماندن در منزل و عدم حضور در جامعه در موارد غیر ضروری است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.