سرپرست پلیس راهور گیلان گفت: شهروندان نگران اتمام تاریخ وکالتنامه فروش خودرو برای تعویض پلاک نباشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ امیر طالبی، سرپرست پلیس راهور گیلان گفت: با توجه به اتمام سال و افزایش درخواست تعویض پلاک وسایل نقلیه و در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش ساعت کار مراکز شماره گذاری، شاهد صف‌های طولانی در مراکز تعویض پلاک استان گیلان هستیم.

او افزود: به منظور رفاه حال مردم و پیشگیری ایجاد صف‌های انتظار طولانی برای تعویض پلاک به علت اتمام مدت وکالتنامه فروش، آن دسته از افرادی که تاریخ وکالتنامه آن‌ها در حال اتمام است و امکان تمدید آن وجود ندارد با مراجعه به مراکز تعویض پلاک و تحویل مدارک به کارشناس راهنمایی و رانندگی به منزل مراجعه کنند و مسئولان تعویض پلاک اقدامات سیستمی و اداری تعویض پلاک را بدون حضور افراد انجام می‌دهند.

سرپرست پلیس راهور گیلان اظهار داشت: با اولویت بندی لازم از مالکان برای بازدید خودرو و تحویل پلاک جدید در صورت عدم وجود موانع قانونی دعوت به عمل خواهد آمد.

سرهنگ طالبی خاطرنشان کرد: شهروندانی که به دلیل اتمام اعتبار وکالتنامه فروش مجبور به حضور در مراکز تعویض پلاک هستند دیگر نگران اتمام تاریخ اعتبار وکالتنامه‌های خود نباشند و تا عادی شدن شرایط، این خدمت برای متقاضیان تعویض پلاک خودرو انجام می‌شود.

او تصریح کرد: آن دسته از شهروندانی که به دلایل مختلف ملزم به تعویض پلاک وسیله نقلیه خود هستند با رعایت نکات لازم بهداشتی به مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Alireza
۱۲:۰۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
در مورد این خبری که زدین که رئیس راهور استان گیلان گفته وکالتنامه ها تا ١۵ اردبهشت اعتبار داره، من الان با مرکز تعویض پلاک رشت تماس گرفتم که ببینم شرایط چجوری که برم کارم رو انجام بدم که گفتن وکالتنامه های تاریخ گذشته رو قبول نمیکنه و باید وکالت نامه تاریخ جدید بگیرید و بیارید!!!
لطفا این رو پیگیری کنین
خب گناه من چیه که مملکت رو تعطیل بوده و من الان باید برم ۸۰ - ١٠٠ تومن برای تمدید وکالت نامه، اونم بعد دوماه بیکاری و تعطیلی
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۱۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما امروز۶اردیبهشت ۹۹به تعویض پلاک گیلان مراجعه کردیم.همکاری نکردند گفتند باید وکالت نامه های فروش رو دوباره تمدید کنید.
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۱:۰۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.امروز ۶اردیبهشت ۹۹.رفتیم برای تعویض پلاک گفتند تاریخ وکالت نامه فروش شما تمام شده و باید تمدید کنید.مگر نگفتند تا ۱۵ اردیبهشت قبول میکنند پس چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۲۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
متأسفانه در رابطه با اتمام تاریخ وکالت نامه ، مرکز تعویض پلاک شیراز همکاری نکرده واعلام کرده که وکالت نامه جدید بگیرید،


لطفا راهنمای بفرمایید