سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۵ هزار لیتر انواع محلول ضد عفونی کننده در زنجان/بازرسی از مراکز عرضه اقلام بهداشتی در استان تشدید شده است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، از کشف بیش از ۵ هزارو 230 لیتر انواع محلول ضد عفونی کننده از فروشگاه های عرضه محصولات پزشکی خبر داد.

مرتضی ممیزی،در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،با اشاره به اینکه بازرسی از مراکز عرضه اقلام بهداشتی در استان تشدید شده است، گفت: نظارت‌ها در استان به صورت دو شیفته انجام می‌شود و روسای شعبات به همراه دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی به صورت سرزده بازدید لازم را انجام می‌دهند.  

او ادامه داد: امروز بازرسان موفق به کشف و ضبط ۵ هزارو ۲۳۰ لیتر انواع محلول ضد عفونی کننده از فروشگاه‌های عرضه محصولات پزشکی شدند.

ممیزی افزود:اقلام   توقیف شده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان قرار گرفت تا در دسترس مردم قرارگیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: شب گذشته نیز بازرسان توانستند از یک خانه مسکونی ۳۲۰۰ لیتر مایع ضد عفونی کننده دست ساز  کشف کنند.

ممیزی گفت: این مورد تخلف توسط مردم به تعزیرات حکومتی استان گزارش شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، افزود: شهروندان هرگونه تقلب، تخلف، احتکار، گرانفروشی و امتناع از عرضه مواد شوینده و ضدعفونی کننده را با سامانه ۱۲۴ مطرح نمایند.

ممیزی همچنین ادامه داد: در روز‌های گذشته نیز ۴۴۰ کارتن انواع دستکش بهداشتی در استان کشف و ضبط شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، با بیان اینکه بازرسان این اداره کل به صورت شبانه روز در حال رصد و پایش بازار تولید و توزیع اقلام بهداشتی هستند، خاطر نشان کرد: با کسانی که لوازم بهداشتی از قبیل دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده را به منظور گران فروشی احتکار کنند برخورد قانونی شده و واحد پلمب می‌شود.

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.