سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع کلاس‌های آموزش مجازی دانش آموزان در استان کرمان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: کلاس‌های آموزش الکترونیکی و مجازی دوره آموزش متوسطه استان کرمان ازامروزشروع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدمحمد حبیب‌اللهی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا درسراسرکشوروتصمیم‌گیری ستاد ملی پیشگیری از ویروس کرونا مبنی برتعطیلی مدارس از امروز کلاس‌های آموزش الکترونیکی و مجازی دوره آموزش متوسطه اول و دوم استان کرمان شروع به کار کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان افزود: کلاس‌های مجازی و الکترونیکی آموزش و پرورش استان کرمان در دوره اول و دوم متوسطه، پایه‌های هفتم تا دوازدهم را شامل می‌شود و در تمامی رشته‌ها خواهد بود و سرگروه‌های آموزشی استان در این زمینه، امر تدریس را بر عهده دارند.

حبیب‌اللهی بیان کرد: زمان‌بندی کلاس‌های آموزش الکترونیکی و مجازی دوره متوسطه اول و دوم استان، از طریق پورتال رسمی اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان به نشانی؛ Www.kerman.medu.ir روزانه اعلام خواهد شد و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه فناوری اطلاعات مدارس استان کرمان به نشانی؛ Www.fs.kermanedu.ir از این کلاس‌ها طبق جدول زمان‌بندی ارائه شده، استفاده کنند.

انتهای پیام /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.