سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان هوشمند برگزار می‌شود

معاون توسعه کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت در خصوص شیوع ویروس کرونا مراسم نیکوکاری در این استان به صورت غیرحضوری و هوشمند برگزار می‌شود.

مهدی میرامامی معاون توسعه کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: هفته احسان و نیکوکاری از ۱۴ اسفند با شعار "عید را به خانه‌هایشان ببریم" با هدف کمک به کاهش مشکلات مالی نیازمندان آغاز می‌شود.

او  ادامه داد: با توجه به تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها و قابل اجرا نبودن برپایی پایگاه‌های نیکوکاری در سطح شهر، روش‌های غیرحضوری برای مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: افراد می‌توانند به منظور مشارکت در این مراسم نیکوکاری با شماره گیری کد #۰۵۴*۸۸۷۷* و یا واریز وجوه نقدی به شماره حساب ۰۱۰۷۰۷۳۰۳۰۰۲ و شماره‌کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۴۵۸ نزد بانک ملی ایران به نام کمیته امداد و همچنین اپلیکیشن سنا، آپ و سکه نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.

او  تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده پس از برگزاری جشن نیکوکاری در قالب بن خرید و یا براساس شناسایی مراکز خرید لباس، کفش، کیف و لوازم التحریر امکان خرید از طریق بن با کیفیت مناسب برای مددجویان تحت حمایت فراهم شود.

میرامامی همچنین به طرح هر کلاس یک حامی اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح با شعار "همکلاسی دوست داشتنی من" برگزار و افراد می‌توانند با مبلغ ۱۰ هزار تومان در قالب این پویش جهت تامین حداقل نیازها از کودکان یتیم و محسنین حمایت کنند.

او با بیان اینکه ۵۱ هزار دانشجو و دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد هستند افزود: مردم نیکوکار و خیر این استان همچون گذشته در تامین حداقل نیازهای این دانش‌آموزان کمک کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.