۲۲۳۹ نفر در سیب و سوران توسط پزشکان هلال احمر ویزیت رایگان شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۲۳۹ نفر از مردم روستا‌های سیب و سوران از خدمات بهداشتی درمانی اعضای کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان مرکزی به طور رایگان بهره‌مند شدند.

۲۲۳۹ نفر در سیب و سوران توسط پزشکان هلال احمر ویزیت رایگان شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اعضای این کاروان در قالب مرحله دوم «نذر آب» متشکل از ۱۲ پزشک عمومی، دندانپزشک و متخصص خون و آنکولوژی، ژنتیک، چشم، زنان، ارتوپد، اطفال و داخلی از ۲۳ شهریور به مدت چهار روز در روستای پسکوه سیب و سوران مستقر شدند.

او ادامه داد: در زمان استقرار کاروان سلامت اعزامی جمعیت هلال احمر استان مرکزی در سیب و سوران ۳۳۸نفر از سوی پزشکان عمومی و هزار و ۸۵۱ نفر توسط پزشکان متخصص ویزیت رایگان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان توزیع ۱۵۰ بسته غذایی، ۱۰۰ بسته لوازم التحریر و اسباب بازی به ارزش ۲۰ میلیون ریال را از دیگر خدمات کاروان سلامت استان مرکزی در جنوب شرق این استان ذکر کرد.

او بیان کرد: همچنین افتتاح مخزن آب روستای سرسوره با تامین ۷۰۰ متر لوله برای پمپاژ و انتقال آب از چاه به مخزن روستا از دیگر خدمات اعضای این کاروان سلامت بوده که زمینه بهره‌مندی سه هزار روستایی سیب و سوران از آب آشامیدنی سالم را فراهم کرد.

راشکی انجام برنامه‌های ورزشی و فرهنگی را از دیگر خدمات این کاروان سلامت ذکر کرد.

او از خدمات تمامی داوطلبان نیکوکار و جوانان عضو مشارکت کننده در کاروان سلامت و نیکوکاری هلال احمر در روستا‌ها و مناطق محروم سیب و سوران تقدیر کرد.

انتهای پیام/گ

ویزیت رایگان در سیب و سوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.