سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۶۰ هزار ماسک در مراکز بهداشتی و درمانی روستایی استان زنجان

استاندار زنجان گفت: امروز ۶۰ هزار ماسک در مراکز بهداشتی و درمانی روستایی استان زنجان توزیع می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،استاندار زنجان با بیان اینکه قبل از شیوع بیماری کرونا واحدی برای تولید ماسک در استان وجود نداشت گفت:  اما در حال حاضر به همت واحد‌های تولیدی  روزانه ۵۰ هزار ماسک یکبارمصرف در استان تولید می‌شود.

او اظهار داشت: طی دو روز اخیر  ۲۰۰ هزار ماسک از طریق اتحادیه داروخانه‌ها در استان زنجان توزیع شد و امروز نیز ۶۰ هزار ماسک در مراکز بهداشتی و درمانی روستایی توزیع  خواهد شد.

حقیقی خاطرنشان کرد:واحد تولیدی پاک‌سمن نیز قصد تولید ماسک‌های دولایه قابل شست و شو برای استفاده در بیمارستان‌ها  را دارد که در صورت تایید نمونه تولید شده ،  این ماسک ها به  چرخه تولید وارد می شوند.

استاندار زنجان با بیان اینکه هیچ مشکل و کمبودی در خصوص تولید اقلام بهداشتی  و ضد عفونی کننده در استان نداریم گفت: تلاش مسؤولان به حداقل رسیدن آسیب‌ها و مشکلات است و مردم نیز باید در کنار مسؤولان برای حفظ سلامتی تمام جامعه، نکات اعلام شده از سوی بهداشت و درمان را رعایت کنند.
 
او از مردم  خواست: ضمن اجرا و رعایت موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی از مسافرت در این ایام پرهیز کنند.
 
انتهای پیام/ن
 
 



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
قدرت بیگدلی
۲۲:۴۹ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
با سلام بنده دارای فروشگاه شوینده بهداشتی در شهر زرین رود می باشم ولی هیچ یک از وسایل ضد عفونی و ماسک پیدا نمیشود تا بین مردم پخش کنیم لطفا ما را راهنمایی بفرمایید تا بتوانیم وسایل ضد عفونی و ماسک تهیه کرده و بین مردم پخش کنیم