سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فینالیست‌های لیگ برتر فوتسال تمرنیات خود را تعطیل کردند

تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان تا زمانی که تاریخ دقیق بازی فینال مشخص نشود تمرینات خود را تعطیل کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون که توانستند جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورند، این روز‌ها تمرینات خود را تعطیل کرده و قرار شد تا زمانی که تاریخ دقیق بازی فینال مشخص نشود، تمرینات این ۲ تیم هم به حالت تعطیلی در آید.


بیشتر بخوانید: شمسایی: تمام ارگان‌ها و سازمان در تلاش هستند تا کرونا را از بین ببرند


دیدار نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ابتدا قرار بود هفته آینده یکشنبه و جمعه (۱۸ و ۲۳ اسفند ماه) به صورت رفت و برگشت برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشورمان، سازمان لیگ برتر فوتسال اعلام کرد که بازی فینال لغو به زمان دیگری موکول شده است و به احتمال بسیار زیاد بازی فینال لیگ برتر فوتسال بعد از ایام تعطیلات عید نوروز برگزار خواهد شد.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته شده ابتدا قرار است بازی رفت بین ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون به میزبانی گیتی پسند در سالن پیروزی اصفهان برگزار شود.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر موفق شد در بازی سوم برابر تیم سن ایچ ساوه به برتری دست پیدا کرده و ضمن کسب پیروزی در این مسابقه موفق شد جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورد. همچنین در دیگر بازی این مرحله ۲ تیم مس سونگون و ستارگان ورامین به مصاف هم رفتند و در پایان تیم مس مدافع عنوان قهرمانی موفق شد رد ۲ بازی رفت و برگشت حریف ورامینی خود را شکست داده و مقتدرانه به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

در دوره قبل رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتسال مس سونگون در بازی فینال موفق شد از سد گیتی پسند اصفهان عبور کرده و به مقام قهرمانی دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید: ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند بازی رفت فینال پلی آف لیگ برتر را از دست داد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.