سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تأمین اعتبار پرداخت مطالبه پیمانکاران بخش کشاورزی

در راستای اتمام پروژه‌های بخش کشاورزی استان کردستان تأمین اعتبار پرداخت مطالبه پیمانکاران بخش کشاورزی به عنوان یک اولویت لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در جلسه ویدئو کنفرانس با کشاورز سرپرست وزرات جهادکشاورزی معاونین وزیر و همه رؤسای سازمان جهادکشاورزی استان‌های کشوراظهار کرد:در اولویت قرار دادن وتامین اعتبار برای مطالبات پیمانکاران جهت اتمام پروژه‌های کشاورزی و تخصیص اعتبار برای سامانه‌های نوین آبیاری باتوجه به استقبال خوب کشاورزان از این طرح بسیار مهم و ضروری است.

او افزود: باتوجه به مناسب بودن وضعیت خوب دمای هوا وبارندگی بتوانیم کماکان رتبه دوم خود را حفظ نمائیم و در بحث کود امیدواریم همچنان حمایت‌های لازم ادامه پیدا کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت:تامین یارانه تسهیلات تبصره ۱۸ برای طرح‌هایی که برای اجرا آماده است و می‌تواند از توجیه خوب اقتصادی هم برخوردار باشد مهم و اساسی است.

او یاداورشد:برای جلوگیری از بحث کرونا در راستای مراجعه کشاورزان برای گرفتن تسهیلات قرض الحسنه سیل پیشنهاد میکنم این مدت تمدید شود تا از ازدحام کشاورزان به شعب بانکی جلوگیری شود؛ و در بحث تبصره بند خ بتوانیم استمهال تسهیلات را داشته باشیم.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، انتظار می‌رود با توجه به جوجه ریزی مناسب و همچنین تولید ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه گوشتی بتوانیم از حمایت‌های بیشتر و لازم برخوردار شویم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.