سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام آزمایش کروناویروس برای بیماران سرپایی امکانپذیر نیست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: انجام آزمایش کروناویروس برای بیماران سرپایی امکانپذیر نبوده و تنها مختص به افراد بستری با علائم بالینی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دکتر فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به همراه معاونین درمان و بهداشتی از آزمایشگاه تشخیص کروناویروس استان در مرکز جراحی قلب شهید بروجردی بیمارستان توحید سنندج بازدید نمودند.

رضاعی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای تجهیز، راه اندازی و اخذ مجوز‌های لازم این آزمایشگاه گفت: آزمایشگاه تشخیص کروناویروس کردستان در مدت کوتاهی تجهیز و راه اندازی شد که با اخذ مجوز‌های لازم از انستیتوپاستور که امروز اتفاق افتاد قادر خواهیم بود آزمایشات لازم و تکمیلی را انجام دهیم.

او از کوتاه شدن زمان اعلام نتایج آزمایشات تکمیلی تشخیص قطعی کرونا ویروس در استان خبر داد و گفت: در این مرکز، آزمایشات تکمیلی برای بیماران بستری در مراکز درمانی تابعه دانشگاه انجام می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه، انجام آزمایش کروناویروس برای بیماران سرپایی امکانپذیر نیست، افزود: انجام آزمایشات مذکور فقط در این مرکز انجام می‌شود و هیچ یک از مراکز خصوصی سطح استان همچنین امکانی را ندارند.

گفتنی است آزمایشگاه تشخیص کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در مدت کوتاهی با تلاش‌های شبانه روزی مسئولین و تهیه و تجهیز آن، در چرخه ارائه خدمت قرار گرفت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۲۲:۵۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
یعنی تا نمیری ازت آزمایش کرونا نمیگیرن.