سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

بخش ویژه قرنطینه در تمام استان وجود دارد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از وجود بخش قرنطینه در تمامی ده شهرستان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هومن قصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با تجهیز آزمایشگاه در بیمارستان توحید سنندج و همچنین در دسترس بودن کیت‌های شناسایی در صورت نیاز تست‌های کرونا در سنندج گرفته می‌شود.

او افزود : ۱۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا در استان شامل پنج مرد و پنج زن با رنج سنی ۴۵ تا ۹۲ سال هستند.

قصری با اشاره به اینکه دارو‌های لازم جهت ارائه به بیماران این ویروس در داروخانه‌ها وجودنداشته و تنها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است افزود: این ویروس در حال حاضر بیماری جدید است و هنوز اطلاعات زیادی در مورد ان کشف نشده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: تاکنون ۱۰ مورد مرگ مشکوک به کرونا ویروس در کردستان داشته ایم که جواب آزمایش شش مورد آن‌ها منفی بوده و جواب چهار مورد نیز هنوز اعلام نشده تا بدانیم به دلیل کرونا فوت کرده اند و یا اینگونه نبوده است.

او افزود: با تمهیداتی که انجام شد و آزمایشگاه‌های مورد نیاز می‌توان از انتقال کرونا ویروس جلوگیری کرد و تمامی امکانات و نیرو‌های علوم پزشکی کردستان بسیج شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: در تمامی ۱۰ شهرستان استان بخش‌های ویژه قرنطینه تعبیه شده و هیچ فردی نمی‌تواند به این بخش‌ها ورود و خروج داشته باشد و همچنین ملاقات‌های عمومی در تمامی بیمارستان‌ها ممنوع شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.