سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج ظرفیت‌های ورزش استان کرمانشاه برای کنترل ویروس کرونا

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:تمامی ظرفیت‌های موجود در ورزش استان، جوانان و سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌های ورزشی آماده کمک به ستاد پیشیگیری از کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صابر رحیمی آگاهی بخشی به جامعه در خصوص این ویروس را مهم دانست و گفت: در راستای ارتقای بهداشت فردی و روانی جامعه، سازمان‌های مردم نهاد با همکاری سایر دستگاه‌ها اقداماتی را آغاز کردند.

او با اشاره به اهمیت توجه به بهداشت روانی در جامعه نیز تاکید کرد:از سازمان‌های مردم نهاد استان که در این زمینه فعالیت دارند خواسته ایم با راه اندازی پویش‌های آگاهی بخشی و صحبت  با مردم از طریق فضای مجازی به ارتقاء و امنیت سلامت روان جامعه در این شرایط خاص کمک کنند.

صابر رحیمی  بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد به عنوان نزدیک‌ترین گروه‌های اجتماعی به مردم می‌توانند در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی بهداشتی و پزشکی نقش‌آفرینی کنند.

رحیمی در ادامه از همکاری جامعه ورزش استان و بخصوص اماکن ورزشی و باشگاه‌های فعال بخش خصوصی در همراهی با پویش سراسری کنترل ویروس کرونا نیز صمیمانه قدردانی کرد.

او افزود:تیم‌های نظارتی این اداره کل در سراسر استان با همکاری مسئولین ورزش و جوانان در شهرستان‌ها بصورت دقیق دستورالعمل‌های صادره در حوزه ورزش را رصد می‌کنند و توصیه‌ها و در برخی موارد اقدامات قانونی در راستای کمک به سلامت جامعه به عمل آورده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه حفظ آرامش، همکاری با ستاد پیشگیری از کرونا ویروس و توجه به دستورالعمل‌های صادره را در این برهه حساس را بسیار مهم خواند.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.