سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پویش هر خانه یک مسجد در گیلان

مسئول اتحادیه انجمن‌های دانش آموزی گیلان گفت: پویش هر خانه یک مسجد تا ۲۲ اسفند در سراسر استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  محمد لطیفی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان با اشاره به لغو مراسم معنوی اعتکاف در مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا ، از اجرای پویش هر خانه یک مسجد در این استان خبر داد.

او با بیان اینکه در این پویش دانش آموزان اعمال اعتکاف را در منزل انجام خواهند داد، افزود: دانش آموزان می‌توانند تصاویر و فیلم‌های مربوط به عبادات خانوادگی یا فردی شامل نماز جماعت، قرائت قرآن، مناجات و کتابخوانی و یا هر موردی که به نظرشان در این قالب قرار می‌گیرد را برای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان گیلان ارسال کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان گفت: دانش آموزان می‌توانند تصاویر و فیلم‌های خود را به دو روش بارگذاری در اینستاگرام با تگ کردن صفحه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان به آدرس hamsangarangilan ۵۸ و ارسال از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۱۱۹۳۷۵۰۱۹ برای ما ارسال کنند.

محمد لطیفی با بیان اینکه این پویش دانش آموزی تا ۲۲ اسفند ماه ادامه دارد، تصریح کرد: دانش آموزان باید به همراه تصاویر و فیلم‌های مشخصات کامل خود اعم از نام و نام خانوادگی، شهرستان، مدرسه، مقطع و پایه تحصیلی، شماره تماس نیز ارسال کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.